«حسین کاظمی» اظهار داشت: فصل برای استقلال با ناکامی به پایان رسید و مسئولان این تیم باید به فکر فصل آینده باشند تا بتوانند با بستن یک تیم قدرتمند به چندسال ناکامی آبی پوشان خاتمه دهند.

وی افزود: هواداران استقلال انتظار دارند تیم محبوبشان روی نوار موفقیت گام بردارد و با موفقیت هایی که به دست می آورد دل آنها را شاد کند اما نتایج استقلال در طول فصل به گونه ای بود که آنها آزرده خاطر شده اند. اینکه استقلال از سه جام به راحتی کنار رفت، اصلا اتفاق خوشایندی نیست.

بازیکن اسبق استقلال خاطرنشان کرد: وینفرد شفر فصل پر فراز و نشیبی را با استقلال پشت سر گذاشت و نتوانست آن طور که باید و شاید نتایج مطلوبی بگیرد. مهمترین ضعف این مربی عدم تمرکز لازم بود و برخی وقت ها به مسائل حاشیه ای روی می آورد.

کاظمی تصریح کرد: اینکه مسئولان باشگاه استقلال برای آینده چه تصمیمی اتخاذ می کنند به نظر آنها بستگی دارد اما آنها با صراحت گفته اند می خواهند یک مربی خوب خارجی را استخدام کنند. امیدوارم این اتفاق با بررسی کامل صورت بگیرد و سرنوشت وینفرد شفر تکرار نشود.

پیشکسوت باشگاه استقلال در پایان گفت: استقلال باید در بازی آخر خود در لیگ برتر در ورزشگاه آزادی به پیروزی رسیده تا حداقل با خاطره ای خوش فصل را به پایان برساند.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.