تراکتورسازی تبریز در این فصل در چیدن ستاره های نامدار از باقی باشگاه ها سبقت گرفت. آنها موفق به جذب بازیکنان بزرگی مثل احسان حاج صفی، مسعود شجاعی، اشکان دژاگه، آنتونی استوکس، اکبر ایمانی، یوکیا سوگیتا، ساسان انصاری و... شدند که هر کدام شان می توانند در یک تیم، درخشش داشته باشند و به همین علت بود که آنها عملکرد بسیار خوبی در این فصل از خود نشان دادند.

البته این پایان کار سرخپوشان نیست زیرا به گفته مدیران این باشگاه،در لیگ بعدی قرار است آنها برای کسب قهرمانی بجنگند از این رو نیاز به ستاره های بیشتری دارند. در همین زمینه شایعاتی به گوش رسید مبنی بر اینکه یکی از این ستاره ها رضا قوچان نژاد است. رضا دو فصل اخیر نتوانست به اندازه کافی در انتخاب تیم هایش دقت داشته باشد. او حالا بازیکن تیم ملبورن استرالیاست ولی اگر شایعاتی که در تبریز به راه افتاده صحت داشته باشد، رضا با قراردادی خوب، فصل آینده برای اولین بار به لیگ برتر می آید و البته مسیر او به باشگاه تراکتورسازی تبریز می رسد.

 

قوچان نژاد بعد از جام جهانی تصمیم گرفت تا از بازی های ملی خداحافظی کند و قطعا دلش می خواهد خداحافظی جذابی از بازی های باشگاهی نیز داشته باشد. به هر حال اگر رضا را فصل آینده در تراکتورسازی دیدید، زیاد تعجب نکنید. نکته دیگر اینکه چند فصل قبل عقیل اعتمادی پسر خاله قوچان نژاد که یک دروازه بان است، برای تراکتور بازی می کرد و از این رو، رضا چندان از شرایط تراکتورسازی ناآگاه نیست به خصوص که رفقای بسیار نزدیکش یعنی شجاعی و دژاگه نیز تقریبا هر هفته با او در تماس هستند. بازگشت ستاره های ایرانی خارج از کشور به لیگ برتر اتفاق بسیار خوبی تلقی می شود و لیگ ایران را چند برابر جذاب تر می کند.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.