غلامعلی حدادعادل عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و یکی از شخصیت‌های سیاسی حاضر در مراسم افطاری رئیس جمهور با احزاب و شخصیت‌های سیاسی طی سخنانی خطاب به حسن روحانی رئیس جمهور اظهار داشت: ما در انتخابات از شما حمایت نکردیم و مدعی رأی دادن به شما نبوده‌ایم و البته سهمی هم نخواسته و نمی‌خواهیم و از این بابت گله‌ای نداریم؛ رهبر انقلاب یک بار مثالی زدند و فرمودند در مسابقات داخلی ممکن است عده‌ای طرفدار تیمی و عده‌ای طرفدار تیم دیگر باشند ولی وقتی تیم ملی با تیم خارجی مسابقه می‌دهد همگی تیم ملی را جدا از اختلافات داخلی تشویق و حمایت می‌کنند، امروز هم ما به همان دلیل آماده‌ایم تا دولت را مانند گذشته در برابر فشار خارجی حمایت کنیم.

وی تصریح کرد: در طول ٤٠ سال اخیر معلوم شده است که افراد دو دسته‌اند یک دسته کسانی که خود را برای انقلاب می‌خواهند و دسته‌ای دیگر که انقلاب را برای خود می‌خواهند. نسبت کمّی این مطلب بر من معلوم نیست اما این تمایز واقعیت دارد پیروزی انقلاب مرهون فداکاری دسته اول بود و جنگ را هم عمدتاً همین دسته اداره کردند و سختی آن را تحمل نمودند امروز وضع ما از زمان جنگ بدتر نیست ما می‌توانیم با نیروی همین مردم از این مرحله هم عبور کنیم به شرطی که به خواسته آنان توجه شود به قول حافظ نگاه دار سر رشته تا نگه دارد.

عادل خطاب به روحانی و هیأت دولت گفت: مساله اصلی مردم گرانی و بیکاری است نه شنیدن یا نشنیدن آواز یک خواننده که آن هم به آسانی در دسترس همه هست و مشکلی از این جهت وجود ندارد.

وی تاکید کرد: مردم از دولت مدیریت و جدیت می‌خواهند. توصیه ما این است که تصمیمات مرتبط با اقتصاد با حضور معتمدین اصناف و فعالان قابل اعتماد اقتصادی گرفته شود تا همه جانبه باشد نه اینکه در اتاقی کارشناسان اداری تصمیم بگیرند و پس از اجرا متوجه شوند گوشه‌ای را دیده و گوشه‌ای را ندیده‌اند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در پایان در باب مذاکره با آمریکا اظهار داشت: ما مخالفیم و فقط به ذکر روایتی اکتفا می‌کنم و آن اینکه مؤمن از یک سوراخ دو بار گزیده نمی‌شود.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.