امیرحسین فتحی با اشاره به جلسه خود با رئیس دپارتمان داوران درباره گل پذیرفته نشده آبی پوشان در دیدار برابر صنعت نفت آبادان اظهار داشت: امروز صبح در جهت احقاق حقوق هواداران استقلال و در خصوص مردود اعلام کردن گل کاملا صحیح استقلال در مسابقه مقابل صنعت نفت آبادان جلسه ای در فدراسیون فوتبال به طور جداگانه با رئیس فدراسیون فوتبال و همچنین رئیس دپارتمان داوری جلسه ای برگزار و اعتراض رسمی باشگاه را به نمایندگی از خیل عظیم هواداران فهیم و با شعور و فوتبال فهم استقلال به مقامات مربوط اعلام کردم.

 

وی با تکذیب ادعای رئیس دپارتمان داوران که گفته بود «امیرحسین فتحی تصمیم کمک داور و داور پشت دروازه را پذیرفت»، افزود: اظهارات منتسب به اینجانب در سایت رسمی فدراسیون فوتبال از قول داوود رفعتی کاملا خلاف واقع و کذب محض بوده و بنده همچنان در جهت منافع استقلال و احقاق حقوق هواداران به هیچ عنوان و تحت هیچ شرایطی کوتاه نخواهم آمد.

پیش از این داود رفعتی در مورد جلسه با مدیرعامل باشگاه استقلال گفته بود: بعدازظهر امروز نشستی را با حضور امیرحسین فتحی مدیرعامل باشگاه استقلال برگزار و درخصوص اعتراضات تیم استقلال تهران درباره گلی که در دیدار برابر صنعت نفت آبادان مردود اعلام شد، صحبت کردیم. در ابتدا باید بگویم فتحی، یک چهره فوتبالی است و سالهاست که در فوتبال فعالیت می کند و برای همه ما قابل احترام است.

 

وی ادامه داده بود: دلایلی را که باعث مردود شدن گل استقلال در این صحنه وجود داشت و اینکه چرا کمک ‌داور و داور پشت دروازه تشخیص دادند که آن توپ اوت شده و در آن شرایط پای چپ بازیکن استقلال روی خط بود و توپ هم روی هوا قرار داشت را کاملا توضیح دادم. با توجه به اینکه فتحی سالها در فوتبال است و با این مقوله کاملا آشناست، تصمیم کمک داور و داور پشت دروازه را پذیرفت.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.