سرهنگ محمد رازقی در گفت‌وگو با خبرنگار انتظامی باشگاه خبرنگاران پویا درباره تمهیدات پلیس راهور تهران بزرگ برای بازی پرسپولیس ـ ماشین‌سازی تبریز اظهار کرد: پلیس راهور تهران بزرگ مانند تمام مسابقات فوتبال به استقرار و افزایش حضور نیرو در مسیرهای منتهی به ورزشگاه آزادی مانند آزادراه تهران ـ کرج و پل غربی و شرقی ورزشگاه اقدام کرده است.

رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ با اشاره به حضور تماشگران در اطراف ورزشگاه آزادی، تصریح کرد: نیروهای پلیس راهور از ساعت ۱۴ در مسیرهای معین شده مستقر شده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: نیروهای پلیس راهور با توجه به زمان برگزاری مسابقه و اتمام آن در ساعات پایانی شب، در مسیرهای تعیین‌شده حضور کامل خواهند داشت و نقاط مذکور به صورت ویژه تحت پوشش قرار خواهد گرفت.

رازقی درباره مدیریت ترافیک معابر و میادین پرتردد پایتخت، بعد از اتمام بازی، با توجه به احتمال مسجل شدن قهرمانی پرسپولیس نیز گفت: نیروهای پلیس راهور برای چنین بازی‌هایی که احتمال شادی خیابانی پس از آن وجود دارد، تدابیر لازم را اندیشیده است.

رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ متذکر شد: نیروهای پلیس راهور در مسیرهای بازگشت تماشگران از ورزشگاه آزادی و میادین مهم مانند انقلاب و ونک نیز برای پوشش ترافیکی حضور پیدا می‌کنند.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.