«اسدالله بادامچیان» در پایان نشست دبیران این حزب به افزایش نرخ کالاهای ضروری مردم در آستانه ماه مبارک رمضان اشاره کرد و اظهارداشت: نبود نظارت و رهاسازی نرخ ها در بازار رشد غیرقابل تحملی را برای مردم در قیمت کالاها و اجناس مورد نیازشان ایجاد کرده که صدای همه دلسوزان نظام را به نمایندگی از مردم فداکار و صبور کشور درآورده است.

وی افزود: دولت به جای افزایش قیمت کالاها و خدمات، اشتباه خود را در لغو سهمیه بندی بنزین اصلاح و ضمن کاهش معقول مصرف انرژی از قاچاق آن جلوگیری و یارانه ها را به سوی اقشار متوسط به پایین هدفمند کند.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی از عزم دستگاه قضایی برای مبارزه با قاچاق و گران فروشی و عوامل آن در فضای مجازی تقدیر و استقبال کرد و یادآور شد: مبارزه با قاچاق و توطئه های دشمن از طریق فضای مجازی در عرصه های اقتصادی، اجتماعی و سیاسی به همت و اراده انقلابی قوای سه گانه نیاز دارد.

بادامچیان با ابراز تأسف از شهادت طلبه همدانی توسط یکی از اوباش متأثر از فضای مجازی و تسلیت به خانواده وی گفت: اگر چه این نوع اقدامات جنایتکارانه مظلومیت روحانیت مردمی و خدمتگزار و انقلابی را اثبات و جایگاه آنها در گروه های مرجع را ارتقاء می دهد، ولی در جامعه اسلامی نباید اشرار و ضد انقلاب و اراذل در فضای حقیقی و مجازی در امنیت بوده و نیروهای انقلابی، طلاب و آمران به معروف و ناهیان از منکر، امنیت نداشته باشند.

وی افزود: تا چه زمانی باید تاوان ناکارآمدی، ضعف و ناتوانی دستگاه های اجرایی در حل مشکلات مردم را روحانیت و نیروهای انقلاب بدهند؟

دبیرکل حزب مؤتلفه اسلامی با تقدیر از بیانات ارزشمند و راهبردی رهبر معظم انقلال خطاب به معلمان، خطر تربیت سرباز برای غرب وحشی با اجرای سند ۲۰۳۰ را گوشزد کرد و افزود: تقویت معاونت پرورشی و تسریع در اصلاح متون آموزشی مدارس و دانشگاه ها و تربیت معلمان انقلابی برای ساختن نسل آینده انقلاب، مطالبه جدی مردم و رهبری است.

بادامچیان با تبریک شکست کودتای آمریکایی در ونزوئلا، مقابله با دولت های قانونی و منتخب مردم توسط آمریکا را بدعتی خطرناک برای صلح و امنیت جهانی دانست و افزود:دولت آمریکا برای چندمین بار با دخالت در امور داخلی کشورها و حمایت از جریان های غرب گرا صلح و امنیت کشورها را تهدید و ملت ها را به سوی جنگ و خونریزی سوق می دهد.

وی با تشکر از ایستادگی ملت و دولت عراق برابر تحریم های آمریکا علیه ایران و حضور حشدالشعبی در کمک به سیل زدگان، توطئه دشمنان خارجی و مزدوران داخلی آنها در ایجاد شکاف میان دو ملت شیعه ایران و عراق را محکوم و خواستار برخورد قضایی با این عوامل در فضای مجازی از طریق پلیس فتا شد.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود به تهدیدات نتانیاهو علیه لبنان و حزب الله اشاره کرد و گفت: اسرائیل ناتوان تر از آن است که بتواند لبنان و حزب الله را تهدید کند. دیگر آن زمان که اسرائیل قدرت برتر منطقه بود گذشته و حزب الله یا حماس برای نابودی اسرائیل کافی است.

بادامچیان با تاکید بر جدی گرفتن هشدار رهبر انقلاب در رابطه با آرایش جنگی دشمن در عرصه های اقتصادی، فرهنگی و سیاسی، خواستار تقویت و ایجاد قرارگاه های تهاجمی در حوزه های اقتصادی، فرهنگی و سیاسی شد و با توجه به قدرت بازدارندگی نظامی جمهوری اسلامی، هرگونه تهدید نظامی دشمن را منتفی دانست.

وی همچنین در آستانه ماه مبارک رمضان از روزه داران خواست به فکر فقرا و نیازمندان و بویژه سیل زدگان و ایتام بوده و از رسیدگی به محرومان دریغ نکنند و اهل ایمان نیز انس با قرآن را افزایش دهند و کسانی که بخاطر عذر شرعی قادر به روزه گرفتن نیستند، رعایت احترام به روزه داران و قوانین و مقررات جامعه اسلامی را داشته باشند.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی ابراز امیدواری کرد که کشورهای اسلامی سران جنایتکار سعودی را وادار کنند که در ماه مبارک رمضان از بمبباران و قتل عام زنان و مردان و بی گناهان یمنی خودداری کنند.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.