محمدجواد ابطحی عضو کمیته پیگیری پرونده تحصیلی حسین فریدون با اشاره به آخرین خبرها از روند بررسی پرونده برادر رئیس‌جمهور گفت:‌ پس از گزارش نهایی کمیته بررسی پرونده تحصیلی  آقای فرویدون، قرار شد که آقای عارف به عنوان رئیس این کمیته مراحل نهایی آماده شدن این پرونده را به سرانجام برساند تا در نهایت به هیئت رئیسه مجلس ارسال شود.

وی افزود: با توجه به اینکه اخیرا در مدرک دکترای آقای نوبخت نیز گمانه‌زنی‌هایی مطرح شده، لازم است مدارک تحصیلی مقامات دولت دوازدهم مجددا مورد بررسی قرار گیرد.

این عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: متاسفانه وزارت علوم از بررسی پرونده تحصیلی آقای روحانی نیز به نوعی با استدلال‌های نه چندان موجه عبور کرد و پیگیری‌های آقای پژمانفر نماینده مردم مشهد نیز در این رابطه به جایی نرسید.

ابطحی با اشاره مجدد به تخلفات تحصیلی حسین فریدون تصریح کرد: آقای خانلری یکی از اعضای کمیته بررسی پرونده تحصیلی آقای فریدون که در ابتدای بررسی به این جمع بندی نرسیده بود که وی تخلفاتی را مرتکب شده، با پیشرفت تحقیقات، تغییر نظر داد و به صراحت تخلفات تحصیلی آقای فریدون را تایید کرد.

عضو کمیته پیگیری پرونده تحصیلی حسین فریدون در پایان تاکید کرد: از نظر بنده پرونده  تخلفات تحصیلی آقای فریدون نهایی شده و باید هر چه زودتر  از سوی رئیس کمیسیون آموزش به هیئت رئیسه مجلس ارسال شود.

به گزارش تسنیم، سرپرست مجتمع قضایی کارکنان دولت، در حاشیه تودیع و معارفه دادستان‌های قدیم و جدید تهران که صبح امروز، خبر از محکومیت حسین فریدون در رابطه با بخشی از پرونده تخلفات اقتصادی وی داده بود.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.