«فریبا گودرزی» روز جمعه در گفتگو با خبرنگار علمی ایرنا گفت: امروز شمال غرب، غرب، دامنه‌های زاگرس و استان‌های لرستان، مرکزی، ارتفاعات کرمان و ارتفاعات البرز بارش پراکنده و گاهی همراه با رعد و برق را دارند.

به گفته وی، روز شنبه با ورود سامانه بارشی جدیدی از شمال غرب و غرب کشور، بارش باران و رگبار همراه با رعد و برق و وزش باد برای شمال غرب، غرب، جنوب غرب، غرب و مرکز کشور، دامنه‌های البرز مرکزی و غرب سواحل دریای خزر پیش بینی می‌شود.

گودرزی خاطر نشان کرد: روز شنبه بارش‌های محدودی نیز در شمال شرق کشور، شرق دریای خزر و ارتفاعات شرقی البرز پیش بینی می‌شود.

این کارشناس سازمان هواشناسی یادآور شد: بارش‌ها در استان‌های آذربایجان شرقی و غربی، اردبیل، کردستان، کرمانشاه و غرب زنجان شدت بیشتری خواهد داشت.

گودرزی اضافه کرد: روز‌های شنبه و یکشنبه کاهش محدود دما در سواحل شمالی دریای خزر پیش بینی می‌شود.

وی آسمان تهران را برای امروز کمی ابری و بعداز ظهر با افزایش ابر و گاهی با وزش باد پیش بینی کرد؛ کمینه دمای هوای تهران امروز ۱۸ و بیشینه دمای هوا ۲۸ درجه سانتیگراد بالای صفر ذکر کرد.

این کارشناس هواشناسی خاطر نشان کرد: روند افزایشی دما برای تهران همچنان ادامه دارد و روز شنبه به ۳۰ درجه سانتیگراد بالای صفر می‌رسد و این راهم اضافه کرد، روند افزایشی دما در غالب مناطق کشور تا روز شنبه (فردا) ادامه دارد.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.