هفته پنجم رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۱۹ درحالی دوشنبه ۱۶ اردیبهشت در تاشکند برگزار می‌شود که دیدار حساسی برای شاگردان برانکو محسوب می‌شود. درحال حاضر پاختاکور با ۵ امتیاز در رده سوم گروه D قرار دارد و پرسپولیس با ۴ امتیاز قعرنشین است. این بازی برای سرخپوشان پایتخت دیدار مهمی محسوب می‌شود و به همین دلیل شاگردان برانکو با پرواز چارتر راهی ازبکستان می‌شوند.

درحالیکه السد قطر و الاهلی عربستان در رده‌های اول و دوم هستند، پاختاکور با ۵ امتیاز در رده سوم گروه D قرار دارد و پرسپولیس با ۴ امتیاز قعرنشین است.

سرخپوشان برای این دیدار شجاع خلیل زاده را به ذلیل محرومیت در اختیار ندارند، اما ۳ بازیکن پاختاکور به نام‌های سانزار کوواتوف، ایگور کریمتس و داستان بک همدموف محروم هستند و به این مسابقه نمی‌رسند. البته ۵ بازیکن کلیدی این تیم مانند سید جلال حسینی، مهدی ترابی، مهدی شیری، ماریو بودیمیر و بشار رسن تک اخطاره هستند و اگر کارت زرد بگیرند بازی بعدی تیم را که مقابل السد قطر است را قطعا از دست خواهند داد.

برانکو در صدد است در غیاب خلیل زاده از محسن ربیع خواه در پست دفاع وسط بازی کند که در مقابل سپاهان حضور داشت و عملکرد خوبی را ارائه داد.

دیدار پاختاکور و پرسپولیس، ۱۶ اردیبهشت در تاشکند برگزار خواهد شد.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.