این خودرو برچسب قیمتی ۱۹ میلیون دلار گرفت. در ابتدا تصور می شد “فردیناند پیش” مدیر عامل سابق “فولکس واگن”، این خودرو را سفارش داده است اما اکنون به گزارش “مارکا”، مالک مخفی این خودرو کسی نیست جز “کریستیانو رونالدو” سوپراستار دنیای فوتبال.

Ronaldo-Buys-La-Voiture-Noire-main

اگر این ادعا درست باشد، رونالدو باید تا سال ۲۰۲۱ برای تحویل گرفتن این خودرو منتظر بماند. مدیر روابط عمومی شرکت بوگاتی، “تیم براوو” می گوید: “این خودروی نهایی نیست. ما تنها از سال گذشته کار روی ساخت این خودرو را آغاز کردیم و پس از تایید طرح پیشنهادی، روند ساخت آغاز شد. این خودرو در مدت زمانی بین دو سال تا دو سال و نیم عرضه خواهد شد.”

Ronaldo-Buys-La-Voiture-Noire-1

افزون بر این، خودروی رونمایی شده در نمایشگاه ژنو هنوز از طراحی داخلی کامل بهره نبرده است. بوگاتی نمونه La Voiture Noire را به یادبود نسخه کلاسیک “آتلانتیک تایپ ۵۷ SC” رونمایی کرد و تنها یک نمونه از این خودرو ساخته می شود. این خودرو از پیشرانه ۸ لیتری ۱۶ سیلندر با ۴ توربوشارژ بهره می برد که ۱۴۷۹ اسب بخار قدرت و ۱۶۰۰ نیوتن متر گشتاور تولید می کند.

اگر کریستیانو رونالدو مالک واقعی این خودرو باشد، در آن صورت نمونه La Voiture Noire به دیگر خودروهای بوگاتی کلکسیون شخصی وی از جمله شیرون و ویرون گرند اسپرت خواهد پیوست. رونالدو پس از قهرمانی تیم پرتغال در رقابت های یورو ۲۰۱۶ خودروی ویرون گرند اسپرت را خریداری کرد.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.