مهدی تارتار سرمربی پارس جنوبی جم در نشست خبری قبل بازی تیمش برابر ذوب‌آهن در هفته بیست و هشتم لیگ برتر اظهار کرد: بازی با ذوب‌آهن نمی‌تواند بازی ساده‌ای برای ما باشد با توجه به اینکه این تیم برای سه جام بسته شده بود. سرمایه‌گذاری این دو تیم قابل مقایسه نیست و ذوب‌آهن سابقه نایب قهرمانی در آسیا را دارد و الان هم نتایج خوبی در آسیا و لیگ کسب کرده است. خوشبختانه ما همیشه در برابر ذوب‌آهن خوب عمل کرده‌ایم. برای بازی فردا برای بردن به میدان می‌رویم.

او ادامه داد: در نیم فصل اول ما توانستیم رتبه ششم را برای خود کسب کنیم ولی در نیم‌فصل دوم هر چه گذشت نتوانستیم نتایج لازم را به دست آوریم و مشکلات ما بیشتر و انگیزه بازیکنان کمتر شد اما به خاطر آبروی خود و هواداران خود یک بازی شرافتمندانه قرار است انجام دهیم و سه امتیاز بازی را کسب کنیم.

او افزود: صحبت‌های لازم انجام شده و به نظر من دیگر لازم نیست درباره حواشی صحبت شود. در این بازی محروم مصدوم هم نداریم. بازی‌ها به مراحل پایانی رسیده و چند بازی مدعی قهرمانی و کسب سهمیه هستند. در حال حاضر به علت شرایط اقتصادی موجود مردم در اوضاع روحی خوبی نیستند و این به استادیوم‌های ما هم سرایت کرده است و امیدوارم مسئولان ما برای این مساله چاره‌ای بیندیشند.

 

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.