امیرحسین فتحی پس از پایان دیدار استقلال تهران برابر استقلال خوزستان گفت: خوشحالم که تیم ما برنده بازی شد. ما روزهای سختی را سپری کردیم ولی خوشبختانه آرامش به تیم ما بازگشته است.

وی در خصوص فروش اللهیار صیادمنش گفت: هنوز به طور قطع این موضوع صورت نگرفته و این بازیکن فروخته نشده است اما در تمام دنیا بازیکنان بزرگ ترانسفر می‌شوند و مشکلی از این بابت بوجود نخواهد آمد.

مدیرعامل باشگاه استقلال در پاسخ به این سوال که گفته می‌شود امیر قاعه نویی فصل آینده سرمربی استقلال می‌شود گفت: با تمام احترامی که برای همه پیشکسوتان و بزرگان استقلال قائل هستم باید بگویم سرمربی فصل آینده استقلال خارجی خواهد بود.

وی در خصوص قرارداد دستیاران شفر افزود: آنها هم همانند شفر تا پایان فصل حق حضور در تمرین را ندارند.

مدیرعامل باشگاه استقلال در مورد اینکه گفته شده است حکم تعلیق بی اساس بوده و از لحاظ قانونی درست نیست گفت: من خود یک حقوقدان هستم و بر همه چیز اشراف دارم اما اجازه دهید ما با آرامش بحث فسخ قرارداد را با شفر انجام دهیم.

وی در ادامه تاکید کرد: من هرگز دروغ نمی گویم و مطمئناً هر اتفاقی که بیافتد با هواداران به طور شفاف صحبت خواهم کرد.

فتحی در پاسخ به این سوال که شفر را در تمرین راه ندادند، ادامه داد: ما کتباً و از طریق واتساپ به ایشان اعلام کرده بودیم که حق حضور در تمرین را ندارند. حتی روز گذشته هم با ساشا (پسر ایشان) راجع به این موضوع صحبت کردیم و کاملاً او را از این بابت توجیه کردیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا با آمدن مربی خارجی، فرهاد مجیدی دستیار او خواهد بود یا نه گفت: فرهاد از سرمایه‌های باشگاه است و یک سال دیگر با ما قرارداد دارد و مطمئناً در خدمت استقلال خواهد بود.

فتحی در پایان خاطرنشان کرد: به هواداران قول می‌دهم فصل آینده یک استقلال پرقدرت را شاهد خواهند بود.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.