حزب الله عصر دوشنبه در بیانیه خود با محکوم کردن این اقدام افزود، وزیر خارجه بحرین با این اقدام خود خصوصیت های زشت خود را به نمایش گذاشت که بر کسی در دنیا پوشیده نیست.

در ادامه این بیانیه با غیراخلاقی خواندن اظهارات وزیر خارجه بحرین تاکید شده است او به جای استفاده از واژگان سیاسی و منطق و بیان درست، به توهین و استفاده از کلمات زشت متوسل شده است. 

حزب الله لبنان خاطر نشان کرد، استفاده از واژگان سیاسی و منطق شایسته وزیر است اما این مقام بحرینی ترجیح داد که با این سخنان، خصوصیت ها و ویژگی های زشت و ناپسند خود را نشان دهد که بر همه دنیا آشکار است. 

در ادامه بیانیه حزب الله آمده است، وزیر خارجه بحرین شریک جنایت ها و ظلم و ستمی است که نظام مبغوض این کشورعلیه مردم شریف بحرین روا می دارد؛ مردمی که با وجود فشارها، مشکلات و فداکاری ها، دست از پیگیری برای رسیدن به حقوق انسانی و کرامت ملی و مبارزه مسالمت آمیز خود برنمی دارند. 

خالد بن احمد آل خلیفه وزیر خارجه بحرین چند روز گذشته در توئیتی نوشته بود: مقتدی صدر نگران افزایش مداخله ‌ها در امور عراق است و به جای اینکه نظام ایران را که بر کشورش سیطره یافته متهم کند ما را متهم می ‌کند. 

آل خلیفه در اظهارات خود علیه مقتدی صدر وی را &#۳۹;احمق&#۳۹; خواند. 

در واکنش به این اهانت شماری از عراقی ها در برابر کنسولگری بحرین در نجف تجمع و اظهارات وزیر خارجه بحرین را محکوم کردند.

آنان خواستار عذرخواهی رسمی آل خلیفه و احضار سفیر بحرین در بغداد و تسلیم نامه اعتراض ‌مقام های عراقی به وی شدند. 

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.