سرهنگ فیروز سرخوش نهاد درباره انتشار عکس در صفحه اینیستاگرام قاتل طلبه همدانی بیان کرد: پس از قتل طلبه همدانی و انتشار تصاویری در این زمینه در اینستاگرام قاتل، برخی اقدام به اظهار نظرهای غیرکارشناسانه در این زمینه کردند.

او اضافه کرد: طبق بررسی های کارشناسان پلیس فتای همدان، قاتل طلبه همدان سال ۹۶ اقدام به ایجاد یک صفحه در شبکه اجتماعی اینستاگرام کرده بود.

رییس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات فرماندهی انتظامی استان همدان افزود: این فرد تا هنگام وقوع قتل هیچگونه تصویری مبنی بر برنامه ریزی و قصد قتل بر روی صفحه اینستاگرام خود بارگذاری نکرده بود که مورد پیگیری قرار بگیرد.

سرهنگ سرخوش نهاد بیان کرد: این فرد پس از قتل طلبه همدانی اقدام به انتشار تصاویری در اینستاگرام کرده است که برخی رسانه ها و جراید با تمرکز بر روی این تصاویر ناآگانه آنها را تحلیل کردند.

او ادامه داد: پس از بروز قتل طلبه همدانی، چند پست بر روی صفحه اینستاگرام قاتل بارگذاری شد اما از ساعت ۱۲ و ۵۳ دقیقه روز گذشته هیچگونه ورودی از سوی ادمین، همکاران احتمالی و گردانندگان این صفحه صورت نگرفته است.

سرهنگ سرخوش نهاد ادامه داد: کارشناسان این مجموعه فضای مجازی را به صورت دقیق رصد و با عوامل این قبیل اقدام های مجرمانه و خرابکارانه با جدیت برخورد می کنند.

رییس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات فرماندهی انتظامی استان همدان تاکید کرد: از شهروندان انتظار می رود مطالب مرتبط با این حوزه را از طریق گفت و گوی های کارشناسان این حوزه جویا شوند.

قاتل طلبه همدانی صبح امروز در درگیری مسلحانه با عوامل انتظامی این استان کشته شد.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.