علی کریمی در مورد وضعیت سپیدرود،‌گفت: ‌از آخرین مصاحبه‌ام حدود دو ماه می‌گذرد و پس از آن تصمیم داشتم تا پایان فصل هیچ حرفی نزنم. حتی در این مدت صحبت‌ها و نقل و قول‌های زیادی هم شنیدم که البته پاسخ بعضی از آن ها را به موقعش می‌دهم و برای یکسری حرف‌های بی اساس هم مطمئنم که گذر زمان همه چیز را ثابت خواهد کرد. من قبلا  گفتم الان هم می‌گویم که اگر کاری برای تیم سپیدرود انجام دادم وظیفه و خواست قلبی ام بوده و هیچ منتی بر کسی نیست. اگر تسویه حسابی انجام شده بر اساس تعهداتم بود.

وی افزود:‌ فکر می‌کنم هفته اول بهمن ماه و بعد از بازی با پدیده در مشهد بود که تیم را بر اساس توافقات صورت گرفته به اداره کل تحویل دادم که البته مدارکش هم موجود است. در آن توافق نامه تمام موارد خیلی شفاف قید شده و فکر نمی‌کنم که بعد از آن دیگر مسائل مالی به من ارتباطی پیدا کند. این را مسئولان اداره کل و مدیریت فعلی باشگاه می‌تواند تایید کنند. به همین دلیل اگر در زمان من تسویه حسابی صورت گرفته در واقع این تسویه حساب با باشگاه بوده همانطور که امروز مدیریت فعلی این وظیفه را برعهده دارد. من تا زمانی که بودم به تعداتم عمل کردم اما چرا امروز و پس از گذشت سه ماه مطالبات بازیکنان پرداخت نشده؟ چرا مبالغی که وعده اش را داده بودند و مصوب هم شده بود تا آلان به طور کامل به تیم تزریق نشده است؟ و البته چراهای دیگری که امروز زمان مطرح کردن آن ها نیست.

سرمربی سابق سپیدرود در مورد در مورد برگشت خوردن چک‌هایش، تصریح کرد: آن‌هایی که چک مرا برگشت زدند همان‌هایی بودند که از عشق و علاقه به تیم صحبت می‌کردند. یادم هست که چند نفری به خاطر سپیدرود تا ریال آخر طلب شان را بخشیدند که در میان شان افراد غیر بومی هم بودند.اما آن ها که بومی استان هستند و چک‌ها را برگشت زدند به جای مصاحبه کردن از طریق قانون پیگیر مطالبات و حق حقوق شان باشند چون همان قانون هم یک روز ثابت خواهد کرد پول هایی که در سال های گذشته و به اشکال مختلف به تیم تزریق شده به چه کسانی رسیده و چطور تقسیم شده است.

وی افزود: شک نکنید این نوع رفتارها فقط آرامش را از تیم می‌گیرد. به همین دلیل من تصمیم گرفتم بعد از بازی دیروز این مصاحبه را انجام دهم. اگر کسی واقعا به تیم سپیدرود علاقه داشته باشد حداقل در این هفته‌های پایانی سکوت می‌کند. شاید بعضی‌ها از این که این تیم هنوز شانس بقا در لیگ برتر را دارد ناراحت هستند.اما مطمئنم هواداران سپیدرود به این مسائل توجه نمی کنند و مثل همیشه همراه تیم شان هستند.

کریمی در ادامه تأکید کرد: عملکرد من در پرداخت مطالبات بازیکنان و تسویه حساب با طلبکاران سپیدرود کاملا  مشخص و اسناد و مدارکش هم موجود است.امیدوارم آقایان برای دریافتی های شان در سال های گذشته و هزینه کردهای شان هم اسناد و مدارک داشته باشند.  به هرحال همه ما می‌رویم و این سپیدرود است که می ماند همانطور که از سال ۱۳۴۷ تا امروز بوده و مانده است. امیدوارم امروز طوری رفتار کنیم که فردا روزی اگر خوب مان را نگفتند بدمان را هم نگویند. اگرچه همه ما  در خلوت خودمان می دانیم چه کارهایی برای این تیم کردیم و چه کارهایی که در توان مان بوده را انجام نداده ایم.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.