سرهنگ جمشید باقری امروز پنجشنبه درباره جزئیات این خبر اظهار داشت: پس از گزارش یک مورد کشف جسد توسط کارکنان اداره کل راه و شهرسازی همدان در محوطه نگهبانی و تعمیر خودروهای سنگین تیمی از ماموران کلانتری ۱۸ به محل اعزام شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان همدان اضافه کرد: جسد متعلق به فردی ۴۰ ساله بود که روی بدن وی علائم چند ضربه چاقو وجود داشت و چند روز از مرگ این فرد می‌گذشت. برابر اعلام مسئولان اداره راه و شهرسازی، مقتول همراه شاگردش که هر ۲ ساکن استان آذربایجان‌شرقی هستند به‌عنوان پیمانکار تعمیر خودروهای سنگین برای این اداره فعالیت می‌کردند.

سرهنگ باقری توضیح داد: با بررسی تصاویر دوربین مداربسته مشخص شد مقتول و شاگردش ساعت ۱۷ یکم اردیبهشت در محوطه تعمیرگاه با یکدیگر درگیر شده و قاتل ابتدا ۲ ضربه چاقو به ناحیه پشت سپس یک ضربه به سینه او وارد می‌کند. سپس قاتل جسد غرق به خون استاد خود را به گوشه‌ای از محوطه تعمیرگاه کشانده و روی آن را با قرار دادن تعدادی ورق ایرانیت پوشانده و با خودروی پژوی مقتول  متواری می‌شود.

فرمانده انتظامی همدان بیان کرد: خانواده مقتول پس از چند نوبت تماس و دریافت نکردن پاسخ، با مسئولان اداره راه و شهرسازی همدان تماس گرفته که در بررسی‌ها جسد وی کشف و به پلیس اطلاع‌رسانی شد.

سرهنگ باقری گفت: پس از حضور ماموران در محل و کشف جسد موضوع به بازپرس کشیک اطلاع‌رسانی شد که با دستور مقام قضایی، کارآگاهان دایر جنایی پلیس آگاهی در محل حضور یافته و پس از بررسی تخصصی، جسد برای تعیین علت مرگ به پزشکی قانونی منتقل شد. با انجام یکسری کارهای اطلاعاتی، محل اختفای قاتل شناسایی شده و در یک عملیات پلیسی دستگیر شد.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.