در چارچوب هفته چهارم رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۱۹، تیم‌های پرسپولیس ایران و الاهلی عربستان در امارات به مصاف هم رفتند که در پایان شاگردان یوسف عنبر به پیروزی ۲ بر یک رسیدند و ۶ امتیازی شدند. عمر السوما، مهاجم سوری الاهلی در این بازی دبل کرد تا عامل پیروزی تیمش لقب بگیرد و از سویی دیگر خلیل زاده برای نماینده ایران گلزنی کرد.

پس از پایان بازی، بسیاری از هواداران تیم سرخپوش به صفحه شخصی علی علیپور و دیگر بازیکنان تیم سرخپوش حمله کردند و آن‌ها را عامل شکست تیم شان می‌دانند. علیپور که در لیگ هجدهم ۱۳ گل زده و مهره تاثیرگذار برانکو محسوب می‌شود، اما در چند بازی اخیر عملکرد خوبی نداشته و سبب شده تا هواداران به او حمله ببرند.

شب گذشته و در تقابل با الاهلی، علیپور موقعیت هایی  را خراب کرد که با اعتراض هواداران پرسپولیس همراه شد که چرا برانکو او را تعویض نمی کند و دلیل خراب کردن موقعیت های چیست؟

البته در بازی مقابل الاهلی بیشتر بازیکنان عملکرد خوبی نداشتند، اما علیپور به دلیل خراب کردن موقعیت‌ها سبب انتقادات هواداران قرار گرفت که این موضوع پیش از دیدار با سپاهان می‌تواند از لحاظ روحی برای علیپور خطرناک باشد. او در لیگ برتر ۱۳ گل زده است، اما در لیگ قهرمانان تنها یک بار موفق به گلزنی شد.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.