علیرضا منصوریان، سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن در نشست خبری پیش از بازی با الوصل اظهار کرد: فردا یک بازی بسیار سخت داریم. دو تیم دستشان برای هم رو شده است. سه بازیکن خیلی خوب‌شان مصدوم بودند که برای فردا دو نفر از آن‌ها آمده هستند. فردا بازی سختی برای ما است. اگر بتوانیم فردا را به خوبی پشت سر بگذرانیم، می‌توانیم صعودمان را جشن بگیریم. البته باید الزورا هم النصر را شکست بدهد.

او ادامه داد: امیدوارم بتوانیم با توجه به عهدی که با بازیکنان بستیم، فردا سربلند از زمین بیرون بیاییم. بازی فردا نقش مهمی در آینده باشگاه ما دارد.

منصوریان اضافه کرد: نتایج قابل پیش‌بینی نیستند. النصر که صدرنشین عربستان است، در دو بازی اول خود در لیگ قهرمانان شکست خورد. اما الزورایی را شکست داد که الوصل را برده بود. در این مسابقات خیلی مهم است که شما منطقی جلو بروید و دچار احساسات نشوید. ما با احترام به الوصل نگاه می‌کنیم. همین الوصل، النصر را شکست داده است. باید کلاه‌مان را سفت بچسبیم تا باد نبرد. خیلی مهم است که پیروز بشویم. به شرط اینکه بازیکنان ما، دستورات تاکتیکی را به خوبی انجام بدهند.

او درباره اظهار نظر سرمربی الوصل مبنی بر اینکه شکست تیمش در در دیدار رفت به خاطر اشتباهات بازیکنانش بوده، گفت: در فوتبال، نتیجه‌گیری مجموعه‌ای از اشتباهات فردی است. باید یک اشتباهی صورت بگیرد تا نتیجه حاصل شود. گل اول ما هم یک اشتباه فردی بود. من به گفته او احترام می‌گذارم. ما مسیر خودمان را می‌رویم و کار تاکتیکی خودمان را انجام می‌دهیم و منتظر اشتباهات فردی می‌مانیم.

منصوریان درباره عادت تیمش در بازی‌های اخیر مبنی بر کامبک زدن هم توضیح داد: ما با شرایطی به زمین نمی‌رویم که گل بخوریم که بخواهیم به بازی برگردیم. شاید این کامبک برای هواداران جذابیت داشته باشد اما برای ما سخت است. در این شرایط اول باید برای تساوی جنگید. امیدوارم با توجه با برنامه در بازی فردا به حریف مسلط شویم. حریف ما قابل احترام است. امیدوارم دچار اشتباهات فردی نشویم تا از یک پله عقب‌تر شروع کنیم. هدف ما این است که اشتباهات ما کمتر بشود و این اتفاقات برای ما صورت نگیرد.

سرمربی ذوب‌آهن درباره محرومان و مصدومان تیمش هم اظهار کرد: محمدرضا عباسی را به دلیل آسیب دیدگی همسترینگ در اختیار نداریم. زبیر نیک نفس و مجتبی مقتدری را هم در اختیار نداریم. بقیه بازیکنان ما آماده هستند. یکی از خوبی‌های تیم من، یکدستی ساختار ماست. من به ۱۳ یا ۱۴ بازیکن اعتقاد ندارم. ما ۲۴ بازیکن خیلی خوبی داریم که ۱۶ نفر از آن‌ها خیلی جوان و آینده باشگاه هستند.

منصوریان درباره هواداران تیمش هم گفت: اوابل نتایج ما جذاب نبود و اگر خود من هم یک هوادار بودم به ورزشگاه نمی‌رفتم ولی وقتی نتایج ما بهتر شد، هواداران ما زیاد شد. من در عکس‌های باشگاه ورزشگاه پر و سبز رنگ را می‌دیدم و رنگ دیگری با سبز قاطی نمی‌شد. در آسیا نمی‌شود مسیر را مثل لیگ دنبال کرد. در لیگ اگر بدون هوادار باشید با توجه به شرایط می‌توانید از یک سری امکانات دیگر استفاده کنید. اما در آسیا بازی خانگی خیلی مهم است. این را برای دهیمن بار می‌خواهم که هواداران فوتبال در استان اصفهان اگر به این جوانان اعتقاد دارند، به ورزشگاه بیایند. من به آقای آذری هم گفتم باید یک روندی شروع شود که هوادار برگردد. حالا که بستر فراهم است که جوانان ما در تیم رشد کنند، باید برای هواداران هم بستری فراهم شود. هوادار فوتبال ثروتمند نیست. کارخانه باید امکاناتی فراهم کند و وسایل نقلیه برای رفت و برگشت هواداران تامین شود. نمی‌شود یک بچه شانزده ساله هرچه در جیبش دارد بگذارد تا برسد به ورزشگاه و اینجا هم بلیت بخرد. باید شرایطی فراهم شود. حالا که تیم ما یک خانواده شده و از تمرین کردن لذت می‌ریم، احتیاج داریم یار دوازدهم را در ورزشگاه ببینیم. ما نباید تنها باشیم. یکی از دلایل پیروزی ما در بازی قبلی برابر الوصل، نبودن هواداران الوصل در ورزشگاه بود. ما راحت‌تر بازی کردیم. نمی‌خواهیم فردا غریب باشیم. ما تا انتهای فصل چند بازی فشرده داریم و در این مسیر نیاز به یار دوازدهم داریم. فردا بازی سال را پیش رو داریم که خودمان را برای ادامه راه گارانتی کنیم.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.