محمدرضا عارف رئیس فراکسیون امید مجلس با اشاره به سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، گفت: سپاه نهاد برآمده از انقلاب اسلامی است که در انجام وظایف نظامی و سازمانی و هم در پاسداری از ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی موفق بوده است.

وی تصریح کرد: در واقع در هر صحنه‌ای که حضور سپاه پاسداران نیاز بوده، نیروهای سپاه به صورت مستقیم یا در قالب نیروهای بسیج حاضر شدند.

نماینده تهران در مجلس با بیان اینکه مجلس جایگاه والایی را برای سپاه قائل است، افزود: نمایندگان مجلس با اعلام نظر مقامات آمریکایی‌ درباره سپاه به عنوان سازمان تروریستی، یک صدا موضع‌گیری کردند، موضع ما انجام هر عمل متقابل است زیرا منزلت و جایگاه سپاه باید حفظ شود، مردم هم به این جایگاه اعتقاد دارند.

عارف با اشاره به انتصاب فرمانده جدید کل سپاه پاسداران، گفت: سردار سلامی از چهره‌های برجسته، مخلص و ارزشمند سپاه است، در دوره فرماندهی سردار جعفری هم به عنوان قائم مقام وی انجام وظیفه می‌کرد. این تغییر را طبیعی می‌دانیم زیرا دوران مدیریت‌ زمان دارد و تغییر و تحول‌ها هم طبیعی است.

رئیس فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی، گفت: تغییرات در هر دستگاهی با مکانیزم خود صورت می‌گیرد، تغییر در سپاه را هم به همین شیوه ارزیابی می‌کنیم، قطعا از حضور سردار جعفری در سپاه با تجربیات ارزشمند نیز استفاده خواهد شد، رابطه بسیار حسنه سردار جعفری و سلامی نیز به همین معنا خواهد بود.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.