چند روز پیش بود که باشگاه استقلال و مدیران آکادمی این باشگاه تغییراتی را در راس کادر فنی تیم های پایه این باشگاه انجام دادند و با مربیان فصل گذشته این آکادمی خداحافظی کردند اما این انتخاب‌ها سوالاتی را در اذهان ایجاد کرد. به طور مثال محمد فدایی سرمربی تیم امید استقلال فصل گذشته این تیم را قهرمان امیدهای تهران کرد اما نام او در بین مربیان این فصل آکادمی این باشگاه حضور ندارد.

در این خصوص با محمد مومنی رئیس آکادمی باشگاه استقلال تماس گرفتیم و در خصوص دلایل تغییرات در مربیان آکادمی این باشگاه و اینکه مثلا به انتخاب حسن‌زاده به جای فدایی که تیم را قهرمان کرده انتقاداتی صورت گرفته است از وی سوال پرسید که مومنی پاسخ داد:در فضای مجازی انتقادات زیادی صورت می‌گیرد ولی من به این مسائل توجهی ندارم. من مدرس هستم و ۴ ماه این تیم را دیده ام. اگر آن تیم نتیجه گرفت فقط به خاطر عملکرد بازیکنان بود نه اینکه مربی چیزی به آنها یاد داده باشد!

وی افزود: من خودم می‌دیدم وقتی تیم به بن بست تاکتیکی می‌خورد هیچ چیز برای ارائه نداشت و این بازیکنان بودند که با تلاش خود نتیجه می‌گرفتند!ضمن آنکه اخلاقیات برای من مهمترین مساله است و من دوست ندارم مربی تیمم با هوچی‌گری و لمپنیسم کنار خط همه چیز را به سود تیمش تمام کند!نمونه بارز آن در بازی با مقاومت بود که لب خط اتفاقاتی رخ داد و در آنجا فقط کادر فنی بودند که آن شرایط را به وجود آوردند.

رئیس آکادمی باشگاه استقلال تصریح کرد:کسانی باید در استقلال کار کنند که اخلاق مدار باشند، نه اینکه بازیکنان را با خود به قهوه‌خانه ببرند و با هم ناهار بخوردند و قلیان بکشند!

وی در پاسخ به این سوال که آیا در آکادمی استقلال در فصل گذشته چنین اتفاقاتی رخ داده است گفت: بله چنین اتفاقاتی رخ داده است!

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.