محمدرضا صباغیان بافقی در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تذکرات شفاهی و کتبی نتیجه ای بر بهبود معیشت مردم نداشت، گفت: در ایام تعطیلات بازدیدی از یکی از بازارهای تهران داشتم، در آن جا علاوه بر اینکه اجناس گران بود، نظارتی نیز بر بازار وجود نداشت.

نماینده مردم مهریز  در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در آن جا خانم مطلقه که سرپرست خانوار بود بیش از ۱۲ ساعت کار می کرد تا حقوقی بالغ بر یک میلیون و ۳۵۰ هزار تومان دریافت کند. وی بیان داشت: شرم آور است که کارکنان آن بخش می ترسیدند در این باره صحبت کنند چرا که تهدید به اخراج شده بودند، این مسائل می طلبد تا با مردم شفاف تر صحبت کنیم و مشکلات آن ها را بشنویم باید بدانید که مردم ناراضی هستند و پشت مسئولان بد می گویند.

عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها خطاب به رئیس و نایب رئیس مجلس اظهار داشت: ما که چند میلیون حقوق می گیریم برای اداره کردن زندگی مشکل داریم وای به حال کسانی که حداقل حقوق را دریافت می کنند، بیمه و قرارداد هم ندارند.

 

مسعود پزشکیان نایب رئیس مجلس در پاسخ به این تذکر، گفت: به پیشنهاد تعدادی از نمایندگان در این زمینه جلسه غیرعلنی برگزار کردیم، اعتقاد دارم لزومی ندارد این مباحث از تریبون مجلس بیان شود چرا که مجلس کمیسیون و گروه هایی دارد که می توان از طریق آن ها، طرح و راه حل بیاوریم.

رئیس جلسه تاکید کرد: همه می گوییم وضع خراب است اما راه حل جلسه غیرعلنی و حرف زدن نیست.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.