حمیدرضا حاجی بابایی، در جلسه علنی امروز (دوشنبه) مجلس شورای اسلامی در تذکری با استناد به مواد "۱۸" تا "۲۲" آیین‌نامه‌ داخلی مجلس شورای اسلامی، بیان‌ کرد: هیات رییسه مجلس شورای اسلامی باید از مصوبات مجلس در محاوره‌های عمومی دفاع کند. ما مصوبه‌ای در خصوص افزایش حقوق کارمندان دولت داشته ایم، اما شاهد آن هستیم که هر روز یک مسئول دولتی در این خصوص صحبت می‌کند و صحبت‌های متناقضی در خصوص نحوه اجرای آن مطرح می‌شود.

وی در ادامه‌ اظهاراتش، خاطرنشان کرد: در حالی که قانون مصوب مجلس شورای اسلامی در خصوص افزایش حقوق کارمندان در سال جاری کاملا روشن است، خواهشمند هستم تا هیات رییسه بر این موضوع تاکید کند تا دیگر شاهد این صحبت‌ها نباشیم، چرا که همین  ۴۰۰ تومان برای بسیاری از کارمندان ارزشمند است و به آن نیاز دارند. کارمندان انتظار داشتند تا در فروردین ماه آن را دریافت کنند.

به‌ گزارش ‌ایسنا، مسعود پزشکیان که اداره جلسه علنی مجلس شورای اسلامی را برعهده داشت، در پاسخ به تذکر حاجی بابایی، بیان‌ کرد: حرف شما درست است و دولت باید دقت لازم را داشته باشد که قانون مجلس شورای اسلامی شوخی بردار نیست. آن چه که در خصوص افزایش حقوق در سال جاری تصویب شده است، لازم الاجراست.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.