حجت الاسلام و المسلمین «حسن روحانی» در این پیام تبریک خطاب به سردار سرلشکر پاسدار «حسین سلامی»، انتصاب وی از سوی رهبر معظم انقلاب به سمت فرماندهی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را که نشان از تعهد، توانمندی و خدمات ارزشمند وی در عرصه‌های مختلف از دوران دفاع مقدس تاکنون دارد، تبریک گفت.

وی در این پیام ابراز امیدواری کرد که در سایه عنایات الهی، با حضور مؤثر سردار سلامی در این جایگاه مهم و بهره‌گیری هوشمندانه از ظرفیت‌های آرمانی و مأموریت‌های قانونی و نیز توانمندی‌های پرسنل انقلابی، خدوم و مردمی سپاه، بیش از پیش شاهد همبستگی و همدلی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران، اقتدار و عزت روزافزون نظام اسلامی در برابر هر نوع تهدید و توطئه دشمنان، و پاسداری از ارزش‌ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی، در چارچوب قانون اساسی باشیم.

رییس جمهوری همچنین دوام توفیق فرماندهی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را در این مسؤولیت و مقطع حساس از درگاه خداوند متعال مسألت کرد.

روحانی در این پیام تبریک از تلاش‌های دلسوزانه و خدمات سردار سرلشکر پاسدار «محمدعلی جعفری» در دوران تصدی وی در فرماندهی کل سپاه تقدیر کرد.

به گزارش ایرنا، حضرت آیت الله خامنه‌ای فرمانده معظم کل قوا روز گذشته ( یکشنبه - یکم اردیبهشت ماه ۹۸ ) در حکمی با سپاس از خدمات با ارزش و ماندگار سردار سرلشکر پاسدار جعفری در فرماندهی سپاه، سردار حسین سلامی را با اعطای درجه سرلشکری به فرماندهی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی منصوب کردند.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.