افشین قطبی سرمربی فولاد خوزستان پس از شکست تیمش مقابل صنعت نفت آبادان در هفته بیست و ششم لیگ برتر اظهار کرد: باید از هواداران فولاد عذرخواهی کنم. آن‌ها امروز تیم خود را ۹۶ دقیقه تشویق کردند و تا آخر بازی قلب‌شان با تیم بود. در این بازی دو نیمه متفاوت داشتیم. در نیمه اول گل خوبی زدیم و چند موقعیت خوب داشتیم اما در ادامه کار شرایط متفاوت شد و بازیکنان تمرکز خود را از دست دادند. در یکی از صحنه‌های بازی که نتیجه بازی یک بر یک مساوی بود، به نظر من داور باید پنالتی می‌گرفت که این اتفاق نیفتاد. بعد از این اتفاق، تیم حریف موفق شد تا یک گل دیگر به ثمر برساند. در این زمان‌ها است که باید بازیکنان پخته‌تر بازی کنند. می‌توانستیم با صبر و حوصله به بازی برگردیم. وقتی گل سوم را خوردیم، در صحنه گل دو بازیکن در آفساید بودند و این مساله اعصاب بازیکنان خورد کرد.

او ادامه داد: وقتی تیم ما سه بر یک عقب بود، می‌توانستیم باز هم به بازی برگردیم. در کل قضاوت داور هم یکی از مسائل بازی است. ما باید پخته‌تر با این مسائل روبرو شویم و در برابر هر قضاوتی عکس العمل مثبتی داشته باشیم. من نمی‌خواهم بگویم که بازی‌ها را به علت داوری باختیم یا بردیم. مسئولیت تمام بازی‌ها بر گردن من است. ما باید خیلی بهتر از این باشیم. در این بازی ما سه محروم و یک مصدوم داشتیم و مجبور بودیم سه تغییر داشته باشیم اما شاید نتوانستیم بهترین ترکیب را در بازی پیاده کنیم. از تلاش بازیکنان تشکر می‌کنم و از هواداران فولاد عذر می‌خواهم و سعی می‌کنیم در ادامه به شرایط مناسب برگردیم.

قطبی افزود: باید به صنعت نفت هم تبریک گفت. آن‌ها از موقعیت‌های خودشان به خوبی استفاده کردند و در ضد حملات بسیار خوب بودند و بالوتلی توانست در این بازی به ما سه گل بزند با اینکه در کل فصل نتوانست گلی به ثمر برساند.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.