برانکو ایوانکوویچ سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در حاشیه تمرین این تیم در جمع خبرنگاران در خصوص وضعیت سرخ‌پوشان درباره جلسه امروز با مسئولان باشگاه گفت: وقت خیلی کم بود چون باید به تمرین می‌آمدم. درباره مسائل مالی صحبت کردیم. همان طور که می‌دانید وضعیت خوب نیست.

او ادامه داد: باشگاه از بازیکنان درخواست دارد صبور باشند. تلاش این است در مدت کوتاه مشکل حل شود. تمام وقت بازیکنان می‌خندند. البته بازی‌ها برای ما مهم هستند و طبیعی است از لحاظ ورزشی هر کسی دوست دارد قهرمان را ببرد. شما ببینید بازیکنان تیم‌های مختلف قبل و بعد از بازی با پرسپولیس استراحت می‌کنند. درباره تیم هم بگویم به جز بودیمیر که هنوز آماده نیست که بازی مقابل پیکان ضربه شدید خورد، کمی هم با نورالهی مشکل داریم که مصدومیت سبکی دارد اما تا بازی آماده می‌شود.

برانکو درباره فشردگی لیگ هم گفت: این برای ما خوب است چون با این فشردگی روز به روز بهتر می‌شویم و پیشرفت بیشتری داریم. ما صدر جدول هستیم و مثل سایر تیم‌ها ۴ بازی دیگر داریم. طبیعی است هر ۴ بازی برای بودن یا نبودن است.

او در خصوص بازی مقابل الاهلی اضافه کرد: بعضی‌وقت‌ها این تغییر سرمربی خوب است و گاهی نیست. زمانی که مربی عوض می‌شود یکی ۲ بازی اول خوب هستند چون انگیزه بالایی دارند و مربی می‌خواهد خودش را نشان دهد. طبیعی است بازی سختی پیش رو داشته باشیم و امروز هم قرار است فیلم بازی این تیم را ببینیم.

در پایان برانکو در خصوص هدیه ای کاشانی در جلسه هیئت مدیره به او اهدا کرد گفت: از او تشکر می‌کنم. انگشتر قشنگی به من هدیه داد که نقره بود و نگین فیروزه دارد.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.