مصطفی کواکبیان گفت: ما در مجلس وزرای ذیربط را دعوت کردیم تا به نمایندگان گزارش دهند و پاسخگو باشند. من معتقد هستم که ما میان امدادرسانی هستیم فعلا زمان خوبی برای یقه گیری از دولت نیست بگذاریم سیل زدگان به حداقل آرامش برسند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی افزود: ما در مجلس مقصران سیل و کسانی را که می توانستند به مردم خدمت بهتر کنند و نکردند را مورد مواخذه قرار خواهیم داد و هر جا سهل انگاری شده است پیگیری خواهد شد. اما این اتفاقات بعد از آرامش نسبی انجام می شود.

وی اظهار داشت: بعضی ها در سیلاب عکس سلفی می گیرند، برای خود یادگاری درست می‌کنند و به نحوی از دولت مچ گیری می کنند که چنین کارهایی در زمان سیل درست به نظر نمی رسد.

دبیرکل حزب مردم سالاری درباره قرار دادن نام سپاه پاسداران ایران در فهرست تروریستی آمریکا هم گفت: قرار دادن نام سپاه پاسداران در لیست تروریستی مانور تبلیغاتی آمریکا بود و من معتقدم پیام خوبی از طرف ملت ایران ارسال شد که ما همه پشتیبان سپاه هستیم.

کواکبیان تصریح کرد: البته این به مفهوم اعلام جنگ با آمریکا نیست. مطمئناً از هرگونه تنش پرهیز می کنیم اما آنها بدانند که اگر کوچکترین خطایی کنند با ملت متحد و منسجم مواجه هستند.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.