بعد از اختلافات پیش آمده بین عادل فردوسی‌پور و محمدحسین میثاقی که باعث جدایی میثاقی از برنامه فوتبال ۱۲۰ شد، حمید محمدی اجرای این برنامه را برعهده گرفت. محمدی که سابقه سال‌ها همکاری با عادل در برنامه‌های مختلف را در کارنامه دارد، از این اختلاف ناراحت است. با محمدی که سه فصل اول فوتبال ۱۲۰ را هم اجرا می‌کرد، گفت‌وگویی انجام دادیم که می‌خوانید.

آقای محمدی چه شد که دوباره به فوتبال ۱۲۰ برگشتید؟

قبل از اینکه به این سؤال شما پاسخ بدهم می‌خواستم نکته‌ای را بگویم که دوست دارم حتماً از قول من بنویسید.

بفرمایید.

من اصلاً از اختلافات پیش‌آمده بین عادل و محمدحسین خوشحال نیستم و از صمیم قلب متأسفم. من سال‌ها با هر دو نفر همکاری کرده‌ام. با محمدحسین تقریباً همزمان شروع کردیم. البته من دو سال زودتر وارد ۹۰ شدم. عادل هم که استاد من است و در برنامه‌های مختلف با او کار کردم و بسیار دوستش دارم. به غیر از این موضوع نکته دیگری هم وجود دارد که از آن بسیار ناراحتم.

چه نکته‌ای؟

در این چند وقت طرفداران دو طرف که البته هواداران عادل بسیار بیشتر هستند، به یکدیگر فحاشی می‌کنند که واقعاً این موضوع اذیتم می‌کند. به فرض اینکه محمدحسین اشتباهی کرده باشد یا اختلافی با عادل داشته باشد، خانواده او چه گناهی کرده‌اند که باید فحش بخورند؟ این موضوع اصلاً برایم قابل هضم نیست. این دو سال‌ها کنار هم بودند، حالا تصمیم بر این شد که با هم کار نکنند. واقعاً معنی این فحاشی‌ها را نمی‌فهمم. می‌خواهم این را بگویم حالا که با نظر مدیران ۹۰ تعطیل شده و قرار است فوتبال برتر پر و بال بیشتری بگیرد، اگر کسی از محمدحسین یا برنامه‌اش خوشش نمی‌آید خب تلویزیون را خاموش و یا کانال را عوض کند. الان هرکس برای خودش تریبون درست کرده و می‌آید فحاشی می‌کند که به هیچ‌وجه درست نیست. ضمن اینکه قطعاً و با اختلاف، عادل بهترین گزارشگر تلویزیون و محمدحسین میثاقی بهترین گزارشگر میدانی ما هستند. ببخشید دلم پر بود و توضیحاتم طول کشید.


 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.