فرج‌الله شکوهی‌پور عنوان کرد: با توجه به بررسی نقشه‌های پیش‌یابی جوی، تا پایان روز پنجشنبه در برخی از نقاط استان بارش پراکنده باران، همراه با رعد و برق و وزش تندباد لحظه‌ای پیش بینی می‌شود.

وی افزود: از روز جمعه با ورود یک سامانه بارشی به جنوب غرب کشور، به میزان ناپایداری‌های جوی در سطح استان بوشهر افزوده می‌شود.

مدیرکل هواشناسی استان بوشهر تاکید کرد: پیش بینی می‌شود بارندگی به شکل پراکنده از روز جمعه در برخی نقاط استان آغاز شده و به تدریج طی روز شنبه تا اواسط روز یکشنبه تقویت و به صورت رگبار همراه با رعد و برق و وزش تندباد لحظه‌ای ادامه یابد.

شکوهی پور با اشاره به پیش‌بینی احتمال ریزش تگرگ در برخی نقاط استان گفت: با توجه به ماهیت رگباری بارش‌های بهاری، احتمال آب‌گرفتگی معابر عمومی طی روز شنبه نیز دور از انتظار نیست.

وی بیان کرد: همزمان با افزایش ناپایداری‌های جوی در روز شنبه پیش رو، وزش تندبادهای لحظه‌ای در برخی ساعات سبب افزایش ناگهانی ارتفاع موج دریا خواهد شد.

مدیرکل هواشناسی استان بوشهر گفت: از روز یکشنبه همزمان با خروج سامانه از استان و شروع وزش باد نسبتاً شدید از شمال غربی، دریا به ویژه سواحل جنوبی استان مواج و متلاطم خواهد شد.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.