برانکو ایوانکوویچ، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس دوشنبه شب در حاشیه تمرین این تیم پیش از بازی با الاهلی عربستان در چارچوب لیگ قهرمانان آسیا اظهار کرد: قبل از هر چیزی از میزبانی باشگاه الوصل تشکر می‌کنم که شرایط خیلی خوبی را برای ما فراهم کرد. الاهلی بین ۴ تیم اول فوتبال عربستان است و در ۱۰ سال اخیر در کنار الهلال باثبات‌ترین تیم عربستان است. بازی سخت و نامعلومی در پیش داریم. نتایج این تیم برابر السد که برنده شدند گویای سختی بازی ما است. در تیم ما به غیر از ماهینی و انصاری بقیه بازیکنان آماده هستند. مصلح هم در رقابت برای بازی هست.

او ادامه داد: ما به چیزی غیر از برد فکر نمی‌کنیم. ما در بازی به السد و پاختاکور به خاطر اشتباهات داوری امتیازات را از دست دادیم. اما این فوتبال است و سال قبل هم در این موقعیت بودیم و وضعیت بهتر از این نداشتیم.

برانکو در پاسخ به این پرسش خبرنگار ایسنا که آیا فردا (سه‌شنبه) هواداران پرسپولیس بعد از پایان بازی خوشحال خواهند بود یا خیر؟ اظهار کرد: این سوال را نپرسید. ما در هر بازی فقط به برد فکر می‌کنیم. می‌دانیم کار ساده نخواهد بود. هواداران بازیکنان را می‌شناسند که با انگیزه بازی می‌کنند و قلب‌شان را در زمین می‌گذارند. البته این فوتبال است و نمی‌توان پیش‌بینی کرد. میل و شوق ما همیشه برای بردن است. تا جایی که بتوانیم سعی می‌کنیم در کنار نتیجه گرفتن بازی زیبا ارائه بدهیم. سرحال بودن خیلی مهم است. اگر بازیکنان سرحال نباشند نتیجه‌ای حاصل نخواهد شد.

او در پاسخ به این پرسش که آیا الاهلی در بازی فردا دفاعی بازی خواهد کرد یا خیر؟ گفت: من فکر می‌کنم ایده اصلی الاهلی بستن بازی ما نباشد ولی ما می‌خواهیم آن‌ها را مجبور کنیم دفاع کنند. ما می‌خواهیم به بازی تسلط داشته باشیم و از هر امکانی استفاده کنیم که افت نکنیم.

او درباره هواداران پرسپولیس در دوبی هم بیان کرد: یکی از دلایلی که ما دوبی را انتخاب کردیم به خاطر ایرانیان دوبی بود. انتظار داریم استادیوم را پر کنند تا همه با هم از بازی لذت ببریم و به دنبال برد باشیم.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.