محمدجواد آذری جهرمی که دقایقی پیش وارد فرودگاه خرم آباد شد، در جمع خبرنگاران گفت: براساس گزارش‌ها زیرساخت‌های ارتباطی پلدختر به‌طور کامل از بین رفته و مراکز مخابراتی این شهرستان زیر گل رفته با این وجود ارتباطات موبایلی از شب‌گذشته در مناطق شهری و برخی روستاهای پلدختر به شرایط عادی برگشته است.

وی با بیان اینکه اختلالاتی در شهرهای رومشکان و کوهدشت وجود داشت که با وجود وارد شدن اشکالات به برخی از زیرساخت های ارتباطی در همان روز نخست، تماس‌ها برقرار شد، افزود: در نورآباد تنها امکان برقراری صوت وجود دارد و امکان دریافت داده فراهم نیست و دسترسی مردم به اینترنت وجود ندارد.

آذری جهرمی با تاکید بر اینکه تلاش می‌کنیم دو تا سه روزه شرایط ارتباطات شهرهای سیلزده در استان لرستان همچون گذشته برقرار شود، تصریح کرد: برحسب دستور رییس‌جمهوری در پلدختر مستقر خواهم شد و بر روند امدادرسانی و تسریع عملیات‌ها نظارت می‌کنم.

همچنین دقایقی قبل جلسه ستاد مدیریت بحران استان لرستان با حضور دکتر علی لاریجانی رییس مجلس شورای اسلامی، مهندس جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، استاندار لرستان و مقامات محلی هم اکنون در محل استانداری لرستان برگزار شد. 

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.