امیر قلعه نویی بعد از پیروزی تیمش مقابل نفت مسجد سلیمان و رسیدن به دو امتیازی پرسپولیس اظهار کرد: نزدیک به بیست سال است که مربیگری می‌کنم اما چنین چیزی را ندیدم. باید هشت گل می‌زدیم. یک پنالتی و چندین موقعیت را گل نکردیم. نمی‌دانم دلیل چیست. البته دلیل را می‌دانم. یک مشت از خدا بی‌خبر و کسانی که دوست‌دار سپاهان نیستند، چندین هفته است که روی این تیم فشار آورده‌اند. تیم ما از نظر بودجه در جدول پنجم است. پدر تیم ما را در آورده‌اند. سه تیم بالای صد میلیارد خرج کرده‌اند.

وی تاکید کرد: از نیم فصل دوم به ما فشار آوردند. این تیم پارسال شرایط خوبی نداشت. ما باید از سه سال دیگر به این رتبه برسیم. هنوز بودجه ما به چهل میلیارد هم نرسیده است.

سرمربی سپاهان گفت: هر کسی که ادعای قهرمانی دارد، بیاید و تیم را قبول کند. پدر بازیکنان را در آوردند. یک سری دوست ندارند تیم نتیجه بگیرد. تیم ما نمی‌تواند موقعیت‌ها را گل کند. این افراد دشمنان سپاهان هستند. منافع این افراد با حضور قلعه‌نویی قطع شده است و تیم را در فضای مجازی قطع شده است و در فضای مجازی می‌گویند چرا فلان بازیکن انجام نمی‌دهد.

قلعه نویی تاکید کرد: ما در سه بازی اخیر ۲۰ موقعیت ۸۰ درصدی داشتیم. اگر استقلال و پرسپولیس این مقدار هزینه می‌کنند، ما باید ۱۰ درصد بیشتر از آن‌ها هزینه کنیم. آن‌ها چندین بازی هم در تهران انجام می‌دهند و در شهرستان هم نصف سکوها را دارند. در گذشته بودجه سپاهان بیشتر بود ولی الان بودجه آن‌ها بیشتر از تیم ما است.

وی افزود: ما به کسی قول قهرمانی ندادیم و اگر همین جایگاه را هم حفظ کنیم، مانند قهرمان‌ها هستیم. روزی هم که با دکتر سبحانی صحبت کردیم، گفتیم تیم برای رسیدن به شرایط ایده آل، به یک پروسه سه ساله نیاز دارد. الان به قدری به بازیکنان فشار آوردند که بازیکنان ما از سه قدمی، توپ را بیرون می‌زنند. به بازیکنان می‌گویم که ممنون‌شان هستم و به کسی هم قول قهرمانی ندادیم. تیم‌های دیگر فلان مقدار هزینه می‌کنند و می‌گویند سال بعد قهرمان می‌شویم.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.