رضا کابلی در گفت‌وگو با ایسنا، منطقه زنجان، اظهار کرد: پس از ۱۸ ساعت تلاش اکیپ حوادث، شکستگی خط انتقال مجتمع‌های آبرسانی دهجلال و زرند از توابع شهرستان خدابنده برطرف و مشکل قطعی آب ۹ روستای تحت پوشش مجتمع ها مرتفع شد.

این مسئول ادامه داد: روز گذشته به دلیل عوامل طبیعی خطوط انتقال دو مجتمع آبرسانی زرند و دهجلال که ۱۵روستا را تحت پوشش دارند دچار شکستگی شد که با تلاش و حضور به موقع اکیپ حوادث شکستگی بعد از ۱۸ ساعت برطرف و آب شرب در مدار قرار گرفت.

وی افزود: شکستگی خط انتقال مجتمع آبرسانی دهجلال مابین ایستگاه ۱ و ۲ با سایز ۱۶۰ اتفاق افتاده بود که منجر به قطعی آب شرب روستای خمارک شد که در حال حاضر شکستگی رفع شد و  آب در روستا جریان دارد.

کابلی تصریح کرد: خط انتقال مجتمع آبرسانی زرند به سایز ۲۰۰ با تحت پوشش قرار دادن ۸ روستا با ۱۰۰۰خانوار نیز دیروز دچار شکستگی شد که در همین خصوص آب شرب تمامی روستاها قطع شد که خوشبختانه با اطلاع‌رسانی به موقع و حضور سریع اکیپ حوادث شکستگی و ترمیم، در حال حاضر آب شرب تمام روستاها برقرار است.

مدیرعامل شرکت آبفار استان زنجان یادآور شد: قطعا اطلاع‌رسانی به موقع و صبوری مردم و همچنین پیگیری‌های امور آبفار شهرستان خدابنده منجر شد تا در این ایام خجسته و مبارک هرچه زودتر این مشکل مرتفع شود.

وی خاطرنشان کرد: لازم به ذکر است شکستگی لوله روستاهای محمدآباد و ینگجه شهرستان خدابنده نیز دیروز تعمیر و قطعی آب روستاهای فوق مرتفع شد.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.