عیادت رییس سازمان بازرسی از مصدومان حادثه سیل شیراز +تصاویر

به گزارش ایلنا، قاضی سراج رییس سازمان بازرسی کل کشور در جریان این عیادت ضمن صحبت با پزشکان بیمارستان و پیگیری تسریع روند درمان مصدومان حادثه سیل شیراز، از نزدیک در جریان اقدامات انجام شده در جهت امدادرسانی به مصدومان قرار گرفت.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور در این بازدید گفت: متأسفانه حادثه تلخی در شیراز اتفاق افتاد و تعدادی از هموطنان عزیزمان در این حادثه هولناک، جان خود را از دست دادند. این واقعه دردناک برای همه ما تلخ و تأسف‌آور بود و من به نوبه خود این مصیبت را به بازماندگان حادثه تسلیت عرض می‌کنم.

قاضی سراج افزود: از سوی رئیس محترم قوه قضائیه از بازماندگان این حادثه دربیمارستان شهید رجایی شیراز عیادت و سلام ایشان را از نزدیک به مجروحان این حادثه ابلاغ و از خداوند برای آنها شفا مسألت کردم. امیدوارم که بتوانیم با پیگیری‌های لازم، کمی از آلام مصدومان این حادثه را تسکین دهیم.

وی در جمع خبرنگاران با اشاره به این‌که مسئولان قضایی استان با دعوت از مسئولان بیمه‌ها، پیگیری‌های لازم را در خصوص خودروهای آسیب دیده و تعیین خسارات انجام داده‌اند، گفت: با پیگیری‌های دادگستری استان، خودروهایی که بیمه بوده‌اند خسارت آن‌ها از طریق بیمه و خودروهایی که بیمه بدنه نداشتند، خسارت آن‌ها از طریق دولت جبران خواهد کرد.نماینده ویژه رئیس قوه قضائیه از مهمان‌نوازی و همدردی مردم شیراز با مصدومان سیل و کمک‌رسانی آن‌ها در اسکان رایگان حادثه دیدگان تشکر و قدردانی کرد.

وی افزود: کلیه هزینه‌های درمانی مصدومان را دولت عهده‌دار شده است و علاوه بر آن دولت یک کمک نقدی بلاعوض نیز برای مصدومان و خسارت‌دیدگان در نظر گرفته است.

گفتنی است در این بازدید، ابراهیم شاهرخیان معاون برنامه‌ریزی و امور مجلس سازمان بازرسی، رئیس کل دادگستری استان، دادستان شیراز و بازرس‌کل استان فارس، قاضی سراج را همراهی می‌کنند.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.