مرد دو زنه که در جنایتی هولناک همسر اولش را خفه کرده و جسدش را خارج از شهر دفن کرده بود با تلاش کارآگاهان جنایی استان البرز شناسایی و دستگیر شد.

ششم اسفند سال گذشته مرد جوانی با مراجعه به اداره پلیس ادعا کرد همسرش به قصد رفتن به مطب پزشک از خانه خارج شده و دیگر بازنگشته است.

خیلی زود تیم ویژه‌ای از کارآگاهان جنایی استان البرز تشکیل شد. در نخستین تحقیقات تلفن همراه سهیلا مورد بررسی قرار گرفت اما وی ارتباط مشکوکی با فرد غریبه‌ای نداشت. در حالی که کارآگاهان در جست‌و‌جوی سهیلا بودند در تحقیقات بعدی ماموران متوجه شدند او از مدتی قبل با همسرش درگیری‌های خانوادگی زیادی داشته است. بنابراین هاشم ۳۸ ساله تحت بازجویی قرار گرفت. وی در نخستین بازجویی‌ها از سرنوشت همسرش اظهار بی‌اطلاعی می‌کرد اما طولی نکشید که لب به اعتراف گشود و پرده از راز جنایتش برداشت.

او در شرح ماجرا به افسر بازجو گفت: سهیلا وقتی فهمید من ازدواج دوباره داشتم شروع به بهانه‌جویی کرد و از مدتی قبل هم مدام از من می‌خواست سند مغازه‌ام را به نام او بزنم. روز حادثه بچه‌ها به مدرسه رفته بودند سهیلا هم می‌خواست به دکتر برود اما سر این موضوع دوباره با هم جروبحث کردیم و بعد درگیری بالا گرفت. خون جلوی چشم‌ام را گرفته بود به همین خاطر دستم را دور گردنش فشار دادم و او را خفه کردم.

بعد برای اینکه راز جنایت مخفی بماند جسد سهیلا را با خودروی خودم به بیابان‌های اطراف اشتهارد منتقل و همان جا دفن کردم.

بدنبال اظهارات متهم محل دفن شناسایی شد و جسد سهیلا بعد از کندن نیم متر از زمین کشف و به دستور بازپرس کشیک قتل به پزشکی قانونی منتقل شد.

با توجه به اقرار‌های متهم وی برای تکمیل پرونده و تحقیقات بیشتر به دادسرای جنایی استان البرز منتقل شد.

گفت‌وگو با متهم

چرا همسرت را کشتی؟

از وقتی زن دوم گرفته بودم با سهیلا مشکل پیدا کردم.

چرا زن دوم گرفتی؟

سهیلا توقعات زیادی از من داشت دائم غر می‌زد و می‌گفت اموالت را به نام من بزن.

سابقه کیفری دارید؟

خیر ندارم.

شغلت چه بود؟

کارم خریدوفروش بود ومغازه داشتم....

چند فرزند داری؟

دو فرزند.

الان که به اتهامت اعتراف کردی چه احساسی داری؟

پشیمان هستم از کاری که انجام دادم. من اشتباه کردم که همسرم را کشتم. ناگهان جنون خشونت اراده‌ام را گرفت.

چند سال است ازدواج کردید؟

تقریبا ۱۲ سالی می‌شود.


 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.