در بیانیه خانواده آیت الله هاشمی آمده است: 

نوروز امسال، بلایای طبیعی و سیل کم سابقه، موجب آسیب دیدن بسیاری از هموطنانمان در شمال کشور گردید و برخی استان‌های دیگر در خطر این سانحه طبیعی قرار دارند.

خانواده هاشمی رفسنجانی نیز با پیوستن به پویش یاری به هموطنان سیل زده، در کنار سایر ایرانیان نوروز همدلی و همراهی را گرامی می‌دارند.

بیت آیت الله هاشمی با انتشار بیانیه ای، با مردم سیل زده شمال ابراز همدردی کرد.

نوروز امسال، بلایای طبیعی و سیل کم سابقه، موجب آسیب دیدن بسیاری از هموطنانمان در شمال کشور گردید و برخی استان‌های دیگر در خطر این سانحه طبیعی قرار دارند.

اگرچه مجموعه دستگاه‌های اجرایی کشور اعم از دولت، نیروهای مسلح و شهرداری ها، باید همت و امکانات خود را جهت رفع مشکلات مردم آسیب دیده صرف کنند، اما تک تک ما ایرانیان در این آزمون در کنار هموطنانمان هستیم و شادی نوروز خود را با غم خانوده‌های خسارت دیده که خانه و کاشانه خود را در بلایای طبیعی از دست داده اند تقسیم می‌کنیم.

آیت الله هاشمی رفسنجانی در سراسر حیات خود، از یاد و اندیشه ایرانیان، بخصوص هموطنان در رنج و عسرت، غافل نبود و عشقی مثال زدنی به مردم غیور ایران بخصوص هموطنان ترکمن داشت.

خانواده هاشمی رفسنجانی نیز با پیوستن به پویش یاری به هموطنان سیل زده، در کنار سایر ایرانیان نوروز همدلی و همراهی را گرامی می‌دارند.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.