سردار محسن حسن خانی افزود: ساعت ۱۱ و بیست دقیقه دوم فروردین ماه سال جاری، راننده یک دستگاه وانت قرمز رنگ پلاک مخدوش در کیلومتر ۲۵ محور خاش-زاهدان محدوده پمپ بنزین &#۳۹;کلچات&#۳۹; به صورت عمدی در یک اقدام ناجوانمردانه با استوار دوم &#۳۹; حسن دلاور&#۳۹; از کارکنان پلیس راه خاش که در پارکینگ حاشیه جاده مشغول انجام وظیفه بود، برخورد کرد.

وی افزود: در این حادثه متأسفانه استوار دلاور به علت شدت جراحات وارده به فیض عظمای شهادت نائل و راننده خودرو تویوتا با سرعت از محل متواری شد.

رئیس پلیس آگاهی ناجا تصریح کرد: در این راستا چند تیم از افسران زبده پلیس آگاهی، شناسایی و دستگیری عامل این جنایت را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

سردار حسن خانی گفت: کارآگاهان پلیس آگاهی با کمترین سرنخ های موجود تحقیقات گسترده پلیسی را آغاز و سرانجام روز گذشته با یک عملیات پیچیده اطلاعاتی محل اختفای عامل این جنایت را در یکی از روستاهای حاشیه شهر خاش شناسایی و به طور نامحسوس تحت کنترل قرار دادند.

این مقام ارشد انتظامی خاطر نشان کرد: پس از اطمینان از حضور این فرد شرور در مخفیگاهش، بامداد روز جاری تیم های عملیات ویژه پلیس آگاهی به همراه تیم هایی از یگان تکاوری وارد عمل شدند و در یک عملیات هماهنگ و غافلگیرانه او را در حال استراحت در مخفیگاهش دستگیر کردند.

رئیس پلیس آگاهی ناجا با اشاره به معرفی این شرور ۳۴ ساله به دادسرا افزود: نیروی انتظامی با اشراف اطلاعاتی خود، اجازه نخواهد داد که قانون شکنان و مخلان امنیت عمومی، در هیچ نقطه ای از این استان پهناور، احساس آرامش کنند.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.