حسین کاغذلو در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به بارندگی‌های اخیر و پیش بینی سازمان هواشناسی مبنی بر احتمال افزایش میزان بارش‌ها در سطح شهرستان و نیز آبگرفتگیهای معابر و مناطق مختلف، ستاد مدیریت بحران شهرستان ورامین به حالت آماده باش کامل درآمده و تمامی اعضا با حضور در محل کار خود، آماده مقابله با حوادث احتمالی هستند.

فرماندار ورامین اظهار داشت: تمام دستگاه‌های اجرایی، خدماتی، امدادی، ایمنی، شهرداری‌ها، بخشداری‌ها و دهیاری‌های شهرستان با هدف ایجاد هماهنگی‌های لازم برای مقابله با حوادثی نظیر جاری شدن سیل، در آماده باشکامل به سر برده و امکانات، ادوات و تجهیزات راهسازی نیز برای حضور در حوادث احتمالی آماده به کار می‌باشند.

وی تصریح کرد: پیش از ظهر امروز نیز شخصاً به اتفاق برخی از اعضای ستاد بحران شهرستان با حضور در مناطق مختلف شهرستان به ویژه مناطق جنوبی شهرستان که احتمال آبگرفتی در آن وجود دارد حضور پیدا کرده و بر نحوه آماده سازی امکانات، لایروبی انهار و کانال‌های انتقال آب نظارت صورت گرفت.

کاغذلو گفت: شرکت توزیع برق منطقه‌ای، ادارات گاز و مخابرات و سایر دستگاه‌های خدماتی نظیر آبفای شهری و روستایی برای مقابله با هر گونه قطعی انشعابات آماده و واحدهای حوادث این دستگاه‌ها در آماده باش کامل به سر می‌برند.

وی تأکید کرد: تمامی این اقدامات به منظور حفظ آمادگی برای مقابله با بحران‌های احتمالی است و شهروندان هیچ گونه نگرانی نداشته باشند.

فرماندار ورامین گفت: با توجه به عبور بخشی از محور قم – گرمسار از شهرستان ورامین، هماهنگی‌های لازم با جمعیت هلال احمر، اورژانس، پلیس راه و سایر دستگاه‌ها برای اسکان مسافران در صورت بروز هر گونه حادثه صورت گرفته است.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.