در روز دوم از مسابقات انتخابی المپیک ۲۰۲۰ توکیو و در گروه C، دو تیم امید ایران و یمن به مصاف هم رفتند که در نهایت نیمه اول این بازی با برتری ایران در موقعیت‌های خلق شده همراه بود اما شاگردان کرانچار نتوانستند از موقعیت‌های خود استفاده کنند و نیمه اول این بازی با نتیجه بدون گل به پایان رسید.

در نیمه دوم اما شرایط تغییر کرد و امید‌های ایران به گل رسیدند. رضا شکاری در دقیقه ۵۴ از سانتر ارسالی نقطه کرنر استفاده کرد و با ضربه سر اولین گل تیم ملی امید ایران را به ثمر رساند.

حملات امیدهای ایران ادامه داشت و در دقیقه ۶۶ رضا جبیره از روی سانتر ارسال شده روی دروازه و با ضربه سر گل دوم شاگردان کرانچار را به ثبت رساند.

این پایان کار نبود و در دقیقه ۷۴ مهدی قائدی با سانتری که روی دروازه ارسال کرد، مهدی مهدی خانی را صاحب موقعیت کرد و او با یک ضربه سر زیبای دیگر گل سوم ملی‌پوشان امید را به ثبت رساند.

در نهایت این بازی با نتیجه سه بر صفر به سود امیدهای ایران به پایان رسید و شاگردان کرانچار سه امتیاز این بازی مهم را کسب کنند.

با این نتیجه عراق با شش امتیاز و تفاضل گل بهتر در رده اول گروه C قرار گرفت و ایران نیز با شش امتیاز و تفاضل گل کمتر در رده دوم قرار گرفت.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.