پندار خمارلو در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در خصوص مصاحبه یکی از مسئولان باشگاه استقلال مبنی بر استفاده از داور خارجی در دربی گفت: اسناد این مسئله موجود است که ما بیشترین ضرر را از داوری‌ها در بازی‌های اخیر داشته‌ایم و حتی بارها در کنفرانس‌های خبری و مصاحبه‌های مختلف که فیلم و سند آن در اختیار رسانه‌ها قرار دارد درخواست کردیم که سیستم کمک داور ویدیویی در فوتبال ایران فعال شود و تنها تیمی بودیم که خواستار اجرای VAR در بازی‌های فوتبال بودیم. ما از روز اول پیگیر این مسئله بودیم و در این باره بارها درخواست کردیم که برای جلوگیری از تضییع حق پرسپولیس و هوادارانش از کمک داور ویدیویی استفاده شود.

وی ادامه داد: البته برخی‌ها اظهارنظرهایی داشتند و می‌خواهند القا کنند که داوری‌ها به ضرر آنها بوده و آنها ضرر کرده‌اند اما به گواه آمار و صحبت کارشناسان بیشترین ضرر را پرسپولیس از داوری‌ خورده است حتی در بازی‌های اخیر در لیگ برتر و حتی لیگ قهرمانان آسیا گل‌های آفساید خوردیم که کارشناسان بر مردود بودن آنها صحه گذاشتند پس لطفاً برخی‌ها جوسازی نکنند و سعی نکنند با این حرف‌ها القا کنند داوری‌ها به ضررشان بوده است.

مدیر رسانه‌ای تیم پرسپولیس افزود: اگر حرف از داور خارجی در دربی است که ما پیش از این خواستار حضور داور خارجی برای این بازی شده‌ایم. البته ما به سلامت کاری داوران کشورمان اعتماد کامل داریم و قصد زیر سؤال بردن آنها را نداریم. اما با توجه به جوی که به راه افتاده ما خیلی قبل‌تر از اینها خواستار استفاده از داور خارجی برای دربی هشتاد و نه بودیم. بیشترین ضرر را از داوری‌ها ما داشتیم و اینطور نباشد که برخی‌ها بخواهند در این باره جوسازی کنند.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.