غلامرضا حاجیانی ظهر امروز در جمع خبرنگاران در بوشهر از فعالیت امدادگران هلال احمر در ۴ بخش دریایی، کوهستان، جاده‌ای و هوایی خبرداد و اظهار داشت:  تیم‌های تخصصی امدادی هلال احمر استان بوشهر در هر بخش به‌صورت  شبانه‌روزی فعالیت می‌کند.

وی امداد‌رسانی به سانحه دیدگان را از اهداف اجرای طرح ملی امداد و نجات نوروزی دانست و گفت: در اجرای طرح امداد و نجات نوروزی در استان بوشهر عوامل امدادی و نجات‌گر داوطلب با فراگیری آموزش‌های تخصصی،  شبانه‌روز در محل‌های مورد نظر مستقر هستند.

سرپرست جمعیت اهلال احمر استان بوشهر با اشاره به وضعیت جوی و آماده باش بودن نیروهای امدادی هلال احمر خاطر نشان کرد: با توجه به وضعیت جوی استان بوشهر و پیش بینی هواشناسی در خصوص احتمال سیلابی شدن معابر و محورهای مواصلاتی نیرو های امدادی هلال احمر در آماده‌باش کامل قرار دارند.

حاجیانی از تعیین اسکان اضطراری مسافران نوروزی در شهرهای گردشگرپذیر خبر داد و بیان کرد: با توجه به حضور زیاد مسافران نوروزی  در نقاط مختلف بالاخص شهرهای شمالی استان بوشهر ،آمادگی جمعیت هلال احمر استان برای  اسکان اضطراری مسافران نوروزی فراهم است.

وی افزود:  هلال احمر استان بوشهر با ۵۴ پست جوانان و پایگاه امدادی در سراسر استان خدمات نوروزی را جهت مسافران ارایه می‌کند.

سرپرست جمعیت اهلال احمر استان بوشهر با بیان اینکه همواره کشیک امدادی جمعیت در سرا سر استان با شماره ۱۱۲ آماده دریافت گزارش حوادث و امداد رسانی است تصریح کرد: ۷۲۰ نفر امدادگر هلال‌احمر در استان بوشهر برای یاری‌رساندن به گردشگران شبانه‌روزی فعالیت می‌کنند.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.