انوشیروان محسنی بندپی با اشاره به اقدامات صورت‌گرفته در راستای کمک‌رسانی به سیل دیدگان استان گلستان گفت: پس از این اتفاق ناگوار که در ابتدای نوروز امسال اسباب مشکلاتی را برای هموطنان‌مان در استانهای گلستان و مازندران فراهم کرد با هماهنگی معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران تمامی امکانات و ظرفیت‌های شهرداری‌ها و دستگاههای اجرایی استان به کار گرفته و مقرر شد معاون امور عمرانی استانداری جهت انجام هماهنگی‌های بعدی به همراه یک تیم در محل حضور یافته و نسبت به اقدامات لازم بعدی تصمیمات مورد نیاز را اتخاذ کنند.

استاندار تهران افزود: در صورت بروز مشکل و حادثه در یک استان و آسیب و رنج هموطنان،استان‌ها نیز این آمادگی را دارند تا بتوانند با بهره‌گیری از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های خود در دستگاه‌های مختلف به کمک هموطنان شتافته و از مشکلات آسیب‌دیدگان کم کنند. این مهم یکی از راهبردهای اساسی استانداری تهران است.

وی تاکید کرد: پس از نیازسنجی اقدامات بعدی در خصوص ارسال کمک‌های مورد نیاز از جمله ارسال آب معدنی و سایر اقلام به مناطق سیل زده صورت خواهد گرفت.

بندپی یادآور شد: براساس تاکید شخص رییس جمهوری و اعلام رئیس دفتر او تمامی امکانات و ظرفیت‌ها جهت رسیدگی به وضعیت سیل زدگان بسیج شده است و شخص وزیر کشور نیز در محل حضور دارند. با توجه به اینکه کشور ما در اقلیم حادثه‌خیز به لحاظ بلایای طبیعی قرار گرفته است، امیدواریم در صورت رخ دادن چنین حوادثی همه در کنار یکدیگر قرار بگیریم و به یاری آسیب‌دیدگان بشتابیم.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.