در این مراسم، مهدی نوریان کاردار سفارت جمهوری اسلامی ایران در لاهه، ضمن تبریک میلاد مسعود امیر مؤمنان و رهبر موحدان حضرت علی علیه‌السلام، به همه هموطنان ایرانی و دوستداران جمهوری اسلامی ایران در هلند، گفت: امسال، نوروز، پا جای پای بابرکت مولود کعبه گذاشته و سرمستی بهار را با پیروی از ولایت، دوچندان ساخته است.

وی با اشاره به نامگذاری امسال به عنوان سال «رونق تولید» از سوی مقام معظم رهبری، افزود: به یاری خداوند سبحان و با دعای خیر عزیزان، بر آنیم تا در سال جدید نیز با تمام توان در راه اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی و سرفرازی ایران عزیز تلاش کنیم. باشد که سال ۹۸ سال تداوم توفیق‌ها، سربلندی‌، حماسه‌آفرینی، پیشرفت و شکوه و اقتدار برای ملت بزرگ ایران اسلامی در سایه رهنمودهای رهبر فرزانه انقلاب باشد.

وی افزود: سفارت جمهوری اسلامی ایران آماده همکاری با فعالان اقتصادی و سرمایه‌گذاران برای کمک به رونق تولید در کشورمان است.

در این مراسم که با همکاری سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی و در سالن ایونت پلازای لاهه برگزار شد، کاردار سفارت کشورمان ابراز امیدواری کرد تا در این نوروز که مژده دهنده تحول و دگرگونی طبیعت و پیام‌آور بهار است، دل‌های خود را به نور ایمان، محبت، معنویت و وحدت، بیارائیم و تیرگی‌ها و کدورت‌ها را از دل بزداییم تا مشمول رحمت بیکران حضرت پروردگار عالم باشیم.

اجرای قطعات زیبای موسیقی سنتی ایرانی توسط گروه همایون به سرپرستی حسین پرنیا، اجرای برنامه طنز توسط طنزپرداز پیشکسوت منوچهر آذری و برپایی سفره هفت‬ سین در این جشن، مورد ‌استقبال گرم ایرانیان و ایران‌دوستانی که از نقاط مختلف هلند در آن شرکت کرده بودند، قرار گرفت.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.