سرهنگ نادر رحمانی در گفت‌وگو با ایسنا، در مورد وضعیت ترافیکی معابر کشور تا ظهر امروز (شنبه) با بیان اینکه برابر آخرین گزارش‌های دریافتی تا این لحظه بارش برف در ارتفاعات محور کرج - چالوس گزارش شده است، گفت: بارش باران در محورهای بافت - سیرجان و سیرجان - شیراز در استان کرمان و محور داراب - بندرعباس در استان فارس گزارش شده است.

 

وی در مورد وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور در سومین روز از فروردین گفت: در مسیر جنوب به شمال محور کرج - چالوس از ابتدای محور تا تونل شماره ۵ و محدوده‌های پیچ سرهنگ، دهانه جنوبی و شمالی تونل کندوان ترافیک سنگین و در محدوده پل زنگوله ترافیک نیمه‌سنگین گزارش شده است اما در طول محور تردد پرحجم و روان است.

 

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با بیان این‌که ترافیک در مسیر جنوب به شمال محور هراز در محدوده‌های پیست آبعلی تا امامزاده هاشم و لاسم، سنگین گزارش شده است، اظهار کرد: ترافیک در طول محور پرحجم و روان است.

رحمانی افزود: ترافیک نیمه‌سنگین در آزادراه تهران – کرج در محدوده گرمدره تا پل فردیس گزارش شده است. مسیر جنوب به شمال محور منجیل - رودبار دارای ترافیک نیمه‌سنگین است.

وی در پایان گفت: سایر محورهای مواصلاتی کشور از جوی آرام و ترافیکی روان برخوردار هستند.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.