پس از اتفاقاتی که برای برنامه ۹۰ و عادل فردوسی پور در روزهای پایانی سال ۹۷ رخ داد، واکنش ها و نقل و قول های زیادی از سوی اهالی ورزش، فرهنگ و ... در فضای مجازی و رسانه ها منتشر شد؛ یکی از این نقل و قول ها منتسب به علی پروین پیشکسوت باشگاه فوتبال پرسپولیس و تیم ملی است که به نقل از وی آمده است: «من برنامه ۹۰ را نمی بینم و رفتار عادل فردوسی پور را هم نمی پسندم.»

پروین در مورد مسایل اخیر و اظهاراتی که به نقل از وی در فضاهای مجازی منتشر شد گفت و گوی اختصاصی را با خبرگزاری ایرنا انجام داد.

شماره هفت اسبق تیم ملی و باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این سوال که آیا واقعا شما برنامه ۹۰ را دوست ندارید و خواهان تعطیلی این برنامه هستید، تاکید کرد: این چه حرفی است! من هر دوشنبه شب ها پای تلویزیون می نشینم تا برنامه ۹۰ شروع شود و تماشایش کنم. من هرگز نگفتم که که عادل و برنامه اش را دوست ندارم و نمی دانم چرا اینگونه به حرف های من توجه شده است. خودم از دوستداران این برنامه تلویزیونی هستم و امیدوارم با حل شدن مشکلات دوباره شاهد پخش برنامه در تلویزیون باشیم.

پروین در پایان اظهار داشت: در سال جدید من بهترین ها را برای مردم کشورم آرزو دارم و امیدوارم با کم شدن کدورت ها و اختلاف سلیقه ها مردم بتوانند روزهای خوبی را در سال ۹۸ تجربه کنند. دوستی و مهربانی بهترین روش است تا مردم ما بتوانند روزهای خوشی را در زندگی هایشان داشته باشند.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.