ساعت ۰۰:۲۵ دقیقه بامداد امروز چند نفر از اشرار مسلح با مراجعه به پایگاه اورژانس، درچند کیومتری پایگاه اعلام تصادف کاذب می کنند و شهید عبدالعادی شهدادزهی نیز در حال حرکت به سمت آمبولانس برای انجام ماموریت، با شلیک گلوله دچار مجروحیت می شود و متاسفانه در ساعت ۰۲:۳۲ وی در اثر خونریزی شدید به شهادت می‌رسد.

رییس سازمان اورژانس کشور، شهادت عبدالهادی شهدادزهی در حمله بامداد امروز اشرار به یک پایگاه اورژانس ۱۱۵ در استان سیستان و بلوچستان را تسلیت گفت.

متن این پیام به شرح زیر است:

بسم ربّ الشهداء و الصدیقین

وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیَاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ

آل عمران (۱۶۹)

بار دیگر حزن و اندوه، خانواده اورژانس را در بر گرفت.

حمله اشرار به پایگاه اورژانس ۱۱۵ استان سیستان و بلوچستان که منجر به شهادت یکی از خدمت رسانان اورژانس در حین انجام وظیفه شد موجب تاسف و تاثر گردید.

در دومین روز از آغاز سال باید در غم از دست دادن این عزیزان به سوگ بنشینیم.

اینجانب ضمن ابراز همدردی با بازماندگان و خانواده بزرگ اورژانس، شهادت این عزیز را به خانواده های داغدار و خانواده بزرگ اورژانس تسلیت گفته و از درگاه خداوند متعال برای آن ها صبر جمیل و اجر جزیل و برای شهدا رحمت واسعه در اعلا علیین مسئلت می نمایم.

روح پاک عبدالهادی شهداد زهی با ارواح شهیدان والامقام به‌ویژه حضرت آقا سید الشهداء(ع) در ملکوت اعلی ماوی گزید و قطعا در شب شهادت حضرت زینب(س) در سفره ایشان از روزی الهی بهره مند می گردد.

پیرحسین کولیوند-رئیس سازمان اورژانس کشور

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.