شفاف سازی از آن قضایایی است که در ورزش ایران هیچگاه جایگاه درستی نداشته است. از سال ها پیش تا امروز، شفاف سازی یا در حد حرف بوده یا اگر هم رخ داده، چندان اطلاعات دندان‌گیری را شامل نشده است. با این حال هیوا یوسفی و مازیار ناظمی اخیرا توییت های جالبی را درباره اطلاعات درست فوتبال ایران رونمایی کرده اند.

هیوا یوسفی در ابتدا از هزینه های سنگین فدراسیون فوتبال رونمایی کرد: «کمیته بانوان: ۴ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان. کمیته داوران: ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان. کمیته فوتسال: ۶ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان. کمیته جوانان: ۸ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان و غیره. کمیته محترم و بسیار مهم فرهنگی: 9 میلیارد و 500 میلیون تومان.» مازیار ناظمی چند ساعت بعد از وضعیت مالی استقلال و پرسپولیس نوشت: «‌امروز میزبان هیات مدیره جدید ‎پرسپولیس بودیم و چند نکته جالب؛ در دو سال گذشته سی میلیارد تومان بدهی های گذشته پرسپولیس پرداخت شده است. ‎استقلال و پرسپولیس تا ۱۴۰۲ مشکل ‎مالی ندارند. ‎برند هایی که هر کدام سالی ۲۰۰ میلیارد تومان می ارزند.»

هیوا یوسفی اما پاسخ ناظمی را داد: «آقای ناظمی عزیز، احتمالا این فقط ادعای مدیران دو باشگاه است. مثل ادعاهای فتح‌الله‌زاده و رویانیان و بقیه مدیران استقلال و پرسپولیس. کاش بعد از جلسه سالانه مجمع، گزارش مالی‌ هر کدام را منتشر می‌کردید تا مشخص شود که این پول‌ها دقیقا از کجا آمده و بابت کدام بدهی‌ها هزینه شده.»

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.