مهدی تاج در بازدید وزیر ورزش و جوانان و رئیس کمیته ملی المپیک از اردوی تیم ملی امید اظهار کرد: با حمایت‌های وزیر ورزش و جوانان توانستیم میزبانی مرحله مقدماتی را به دست بیاوریم. در ادامه علی رغم برگزاری داربی استقلال و پرسپولیس در ورزشگاه آزادی، مسئولان این مجموعه برگزاری بازی‌های تیم ملی در آزادی موافقت کردند که اتفاق خوبی بود.

وی همچنین به اقدامات فدراسیون فوتبال برای پس گرفتن میزبانی مرحله پایانی انتخابی المپیک در رده بانوان، گفت: قرار بود بازی‌های تیم ملی بانوان در فلسطین برگزار شود که با پیگیری‌های ما قرار شد این مسابقات در قطر برگزار شود.

رئیس فدراسیون فوتبال با اشاره به وضعیت تیم ملی امید افزود: تیم ملی برآمده از لیگ برتر است. تیم‌های لیگ‌برتر هم بسیار آماده است. شرایط تیم ملی را خوب می‌بینم. شکست مقابل سوریه را هم خوب ارزیابی می‌کنم. بازیکنان ما با سختی مسابقات آشنا شدند. هیچ گونه کاستی به جز مسائل مالی نداریم.

وی ادامه داد: تنها مشکل ما آوردن دلار و رینگت به ایران است که نتوانستیم وارد کشور کنیم. قبلاً پول‌ها را وارد و هزینه‌ها را تأمین می‌کردیم.

تاج با تاکید بر اینکه تیم ملی امید مربوط به کمیته ملی المپیک هم می‌شود، تاکید کرد: امیدواریم کمیته ملی المپیک به این تیم کمک کند و بعد از سال به المپیک صعود کنیم. در انتظار یک کمک جدی از سوی کمیته ملی المپیک هستیم. ما به خاطر تنگناهای بین‌المللی به مشکل برخوردیم.

رئیس فدراسیون فوتبال همچنین ادامه داد: آقای فغانی توضیحاتی درباره داوری به بازیکنان دادند تا به خاطر جوانی در حین مسابقات به خاطر بی‌تجربگی اخراج نشوند. درباره بحث دوپینگ هم توضیحاتی ارائه شد تا به غیر از مسائل فوتبالی، آموزش‌های لازم به تیم ملی ارائه شود. این کارها را انجام می‌دهیم که تیم ملی خیلی پر توان آماده شود.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.