اعضای شورای شهر تهران در نوبت عصر جلسه شورای شهر بررسی ایرادات فرمانداری به لایحه بودجه سال ۱۳۹۸ را در دستور کار قرار دادند و بهاره آروین – عضو کمیسیون برنامه و بودجه – در توضیح این اعتراضات گفت: هیات تطبیق فرمانداری تهران حدود ۱۵ اعتراض به بودجه آورده است.

وی با بیان این‌که عمده ایرادات شکلی است، اظهار کرد: مثلا در یک مورد عنوان کرده است که به جای استفاده از کلمه "استارت‌آپ" باید از عنوان شرکت‌هایی که در بستر اینترنت فعالیت می‌کنند نام برد و یا در جای دیگر عنوان کرده که باید به جای کلمه "شورای شهر تهران" از کلمه شورای شهر تهران، ری و تجریش استفاده کرد.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه با بیان این‌که عمده ایرادات شکلی است، ادامه داد: اعضای شورای شهر می‌بایست به این ایرادات رسیدگی کنند.

در ادامه حسن رسولی خزانه‌دار شورای شهر در رد ایرادات فرمانداری گفت: ایرادات وارد نیست و بهتر است که موضوعات به هیات حل اختلاف ارجاع داده شود.

در ادامه حق‌شناس نیز با بیان این‌که کمیته تلفیق می‌بایست براساس قواعد خود کار کند، گفت: نسبت کمیته تطبیق به شورا به مانند شورای نگهبان به مجلس شورای اسلامی است و به نظر می‌رسد که کمیته تلفیق باید در لحن و فرم خود و براساس قاعده ایراد بگیرد.

به گزارش ایسنا، سرانجام اعضای شورای شهر تهران در جلسه نوبت عصر، ایرادات فرمانداری به لایحه بودجه سال ۱۳۹۸ را وارد ندانسته و به تصمیم خود اصرار کردند که به همین دلیل، موضوع به هیات حل اختلاف ارجاع داده خواهد شد.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.