حجت الاسلام محمدعلی نظری در جلسه ستاد پیشگیری از جرم دادگستری اهر از برخورد جدی با افرادی که مخل امنیت عمومی در سطح شهر بوده و به بهانه چهارشنبه سوزی اقدام به آتش سوزی و ایجاد سر و صدای ناهنجار می‌کنند، خبر داد و افزود: با افرادی که با سرو صدای ناهنجار مانع آرامش و آسایش شهروندان شوند، به شدت برخورد قانونی خواهد شد. 

وی در ادامه با اشاره به فرا رسیدن سال نو و ایام تعطیلات گفت: با هماهنگی انجام شده به سارقانی که سابقه سرقت و جرم‌های خشن دارند، مرخصی عیدی داده نخواهد شد و دستگاه‌های نظامی و انتظامی نیز با هماهنگی بیشتر و با برقراری گشت‌های ویژه در طول ایام نوروز در خدمت شهروندان خواهند بود. 

وی افزود: دغدغه‌های اساسی مردم بحث معیشتی و مشکلات اقتصادی است و همه ما مسئولان در این خصوص وظیفه داریم با کار و تلاش بیشتر گرهی از مشکلات مردم بگشاییم.

نظری هم‌چنین بر برخورد قاطع با متخلفان و کم فروشان و افراد فرصت طلبی که در مسائل اقتصادی و توزیع مایحتاج ضروری مردم سنگ اندازی و خللی ایجاد می‌کنند، تأکید کرد.

وی افزود: در این خصوص نماینده ویژه دادستان اهر همراه با اکیپ بازرسی و ستاد تنظیم بازار در کمترین زمان ممکن خارج از نوبت به این‌گونه تخلفات رسیدگی می‌کنند. 

وی در پایان از دستگیری فردی که اقدام به تهیه و توزیع روغن ماشین تقلبی  در این شهرستان بود نیز خبر داد و افزود: این فرد به جرم خود اعتراف کرده و پرونده‌اش طی مراحل قضایی است. 

دادستان عمومی و انقلاب اهر نیز در ادامه این جلسه از دستگیری سارقین قاچاق دام در این شهرستان خبر داد. 

رحیم عبدالهی افزود: برخی دلالان و واسطه‌ها که از استان‌های غربی کشور در میدان دواب اهر اقدام به خرید دام‌های زنده با قیمت های بالا کرده و این دام‌ها را به مناطق مرزی کردستان و از آنجا به عراق و سایر کشورها قاچاق می‌کردند دستگیر شده‌اند. 

وی افزود: آرامش به بازار و میدان دواب برگشته و به هیئت امنای میدان دواب و افراد محلی که به چوبداری و خرید و فروش دام اشتغال دارند، توصیه شده هرگونه تخلف و اقدام به قاچاق دام را بلافاصله به مراجع قضایی و انتظامی اطلاع دهند تا در کمترین زمان ممکن مورد پیگیری قانونی قرار گیرند. 

عبدالهی هم‌چنین از حل مشکلات مرکز ترک اعتیاد شهرستان نیز خبر داد و افزود: با اخذ مجوزهای لازم توسط متقاضی، به‌زودی مرکز نگهداری و کمپ ترک اعتیاد در این شهرستان راه‌اندازی می‌شود.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.