لیونل مسی مهاجم آرژانتینی بارسلونا در دیدار برابر لیون موفق شد دو بار دروازه تیم فرانسوی را باز کند تا به آمار ۱۰۸ گل زده در تاریخ لیگ قهرمانان اروپا برسد. رونالدو نیز در این هفته عملکرد فوق‌العاده‌ای داشت و با هت‌تریک خود برابر اتلتیکو مادرید توانست بلیط صعود یوونتوس به مرحله یک چهارم نهایی را رزرو کند.

بررسی آمار این دو بازیکن در تاریخ لیگ قهرمانان خبر از برتری ستاره پرتغالی رئال مادرید می‌دهد. در تصویر زیر می‌توانید آمار ثب‌شده از این بازیکن در تاریخ لیگ قهرمانان را مشاهده کنید:

skysports-ronaldo-messi-football_4607517

نکته جالب توجه این است که باوجود اینکه رونالدو گل‌های بیشتری به ثمر رسانده اما از لحاظ میانگین گلزنی بر دقیقه عملکرد مسی بهتر بوده‌است. رونالدو هر 112 دقیقه یکبار موفق به گلزنی شده در حالی که مسی در هر 100 دقیقه یکبار برای تیمش گلزنی کرده‌است.

این دو بازیکن این فصل هم به دنبال قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا هستند. رونالدو تا کنون 5 بار قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شده‌است و با لباس دو تیم منچستر یونایتد و رئال مادرید به این عنوان رسیده‌است. او به دنبال این است اولین بازیکن تاریخ فوتبال باشد که 6 بار این جام را لمس کرده‌است.

در سمت دیگر مسی سابقه 4 قهرمانی در لیگ قهرمانان را دارد و در پی رسیدن به مهاجم پرتغالی رئال مادرید است.

باید دید در نهایت کدام یک از این دو ابرستاره موفق‌تر خواهند بود و به جام قهرمانی خواهند رسید.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.